دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مديران دستگاه ها زمينه را براي راه اندازي واحدهاي توليدي در بشاگرد فراهم كنند
 
مديران دستگاه ها زمينه را براي راه اندازي واحدهاي توليدي در بشاگرد فراهم كنند
تابناك-معاون فرماندار بشاگرد تاكيد كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي با برنامه ريزي و پيگيري و همچنين تسهيل در استعلامات، زمينه را براي راه اندازي واحدهاي توليدي را فراهم كنند.


به گزارش خبرنگار تابناك هرمزگان، يوسف حسيني در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري با اشاره به امر مهم ايجاد اشتغال در شهرستان از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست با برنامه ريزي و پيگيري و همچنين تسهيل در استعلامات، زمينه راه اندازي واحدهاي توليدي را فراهم نمايند.

وي در ادامه در زمينه سامانه رصد و تعهدي كه بعهده ادارات مي باشد با اشاره به فرصت باقي مانده خواست تا اداراتي كه در اين زمينه ليست خود را تكميل ننموده اند اقدام لازم و فوري، بعمل آورند.

معاون فرماندار بشاگرد تاكيد كرد: ادارات، بانك اطلاعاتي تسهيلات و همچنين فرصت هاي شغلي كه ايجاد كرده اند را تهيه و ارائه كنند و كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان بايد جدي تر فعاليت هاي خود را در چارچوب شرح وظايف مربوطه دنبال كند.

حسيني گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد اطلاع رساني مناسبي از تسهيلات و نحوه استفاده از آن و فرايندهاي كاري براي متقاضيان انجام دهند.

در پايان به مشكلات پيش آمده اتحاديه فرش بافي يزد در شهرستان و همچنين رفع موانع پيش روي موسسه سبا پرداخته شد و روساي ادارات به بيان پيشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مقرر شد كه پس از بررسي هاي كارشناسانه در هر يك از ادارات ، آمارها، گزارشات و پيشنهادات كاربردي خود را در زمينه هاي سرمايه گذاري و اشتغال در جلسه آتي جهت مباحثه و تصميم گيري ارائه دهند.

انتهاي پيام/ز476
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۲۲:۲۳ - ۰۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۱