دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فراهم شدن شرايط ثبت نام براي پرداخت تسهيلات كرونايي به رانندگان
 
معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان از فراهم شدن شرايط ثبت نام رانندگان جا مانده از پرداخت تسهيلات كرونايي خبر داد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فواد غزي علي معاون حمل و نقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خوزستان گفت: پايان خردادماه امسال با توافق سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و معاونت توسعه اشتغال وزارت كار مبني بر پرداخت وام به رانندگان بين شهري مسافري و شاغلان در شركت هاي حمل و نقل كه كسب و كار آن ها به دليل شيوع بيماري كرونا دچار آسيب شده بود، ثبت نام از متقاضيان در سامانه كارا آغاز شد.

او بيان داشت: اطلاعات 10 هزار و 836 نفر از مشمولان پرداخت اين تسهيلات در خوزستان تاييد شد و متقاضياني كه هنوز موفق به ثبت نام نشده اند مي توانند با مراجعه به سامانه كارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

غزي علي تصريح كرد: وام حمايتي 6 ميليون توماني رانندگان مسافري بين شهري و وام 12 ميليون توماني شاغلان در شركت هاي حمل و نقل، با سود بانكي 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه شامل چهار ماه دوره تنفس و 20 ماه فرصت باز پرداخت است.
   تاریخ: ۲۲:۱۰ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۵۲