دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادسازي 81 نفر از زندان هاي گيلان با كمك خيرين
 
مديركل زندان هاي گيلان گفت: با كمك خيرين و گروه هاي استان گيلان تعداد 81 نفر زنداني را در قالب «نذر هشتم» آزاد كرديم و به آغوش گرم خانواده باز گردانديم.
آزادسازي 81 نفر از زندان هاي گيلان با كمك خيرين رضا محمدي اصل در حاشيه مراسم آزادسازي زندانيان زندان هاي گيلان در جشن بزرگ پويش «نذر هشتم»، ضمن تبريك به مناسبت ولادت اميرالمومنين(ع)، گفت: در دومين مرحله از آزادسازي زندانيان در پويش «نذر هشتم» كه هشتم هر ماه با توسل به ثامن الحجج(ع) در زندان هاي گيلان برگزار مي شود، توانستيم با كمك خيرين، گروه هاي جهادي و مديران عامل انجمن هاي استان گيلان تعداد 81 نفر زنداني را آزاد كنيم و به آغوش گرم خانواده باز گردانيم.

وي با تشكر از خيرين گيلان، افزود: خيرين علاوه به كمك به آزادي زندانيان كمك بيشتري به خانواده هاي آنان مي كنند و اين كمك بازگشت سرپرست خانواده در حال تحمل كيفر به كانون گرم خانواده است. اين منش يك فرهنگ در كشور ايران اسلامي است و در جاي جاي اين مرز و بوم خيرين و گروه هاي جهادي با عشق و علاقه اقدامات خداپسندانه را به يادگار مي گذارند.

مديركل زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي گيلان، با بيان اينكه توانستيم با آزادي زندانيان حتي شغل هاي مختلف براي آنان ايجاد كنيم و سرمايه اوليه كسب و كار را در اختيارشان قرار دهيم، گفت: با پيگيري هاي به عمل آمده توانستيم در مراسم امروز چرخ خياطي صنعتي و ترازوي ديجيتال در اختيار مددجويان زن قرار دهيم.

محمدي اصل، اشتغال مولد مددجويان محكوم در زندان هاي گيلان را 54 درصد عنوان كرد و ادامه داد: براي مردان نيز مراقبت بعد از خروج داريم.

وي با تاكيد بر اولويت هاي دوازده گانه سازمان زندان ها كه مي بايست در راس كارها قرار گيرد، گفت: برنامه هاي اصلاحي و تربيتي در زندان هاي گيلان با حضور گروهاي جهادي رنگ و بويي ارزشي پيدا كرده و به دنبال اخذ رضايت براي مددجويان هستند.

اين مقام مسئول، با اشاره به اخلاص و عشق و محبت و ايثار گروه هاي جهادي، خاطرنشان كرد: امدواريم خروجي اين كارهاي خير را در قالب «نذر هشتم» ببينيم.

انتهاي پيام
منبع خبر:
ايسنا
   تاریخ: ۲۲:۰۴ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۴۴