دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در صدا و سيماي مركز مازندران
 
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، اصفهاني مشاور امور بانوان صدا و سيماي استان مازندران  بعدازظهر امروز در نمايشگاه اقتصاد مقاومتي با كه با همكاري امور بانوان صدا و سيما و قرارگاه جهادي بركت آسمان برگزار شد، اظهار كرد: در اين نمايشگاه توليد كنندگان در 15 غرفه توليدات خود را به معرض نمايش مي گذارند. 

وي گفت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه نمايش توانمندي هاي توليدكنندگان در زمينه هاي مختلف هنر، فرهنگ، صنايع دستي و توليدي بوده و همچنين رفاه كاركنان و نيز ترغيب در استفاده از كالاي ايراني با تجربه برپايي دوره هاي گذشته نمايشگاهي مدنظر است.



مشاور امور بانوان صدا و سيماي مازندران همچنين خاطر نشان كرد: اين نمايشگاه كه به مدت چهار روز فعال است، غرفه هايي در بخش هاي گل و گياه، كالاي حجاب، طب گياهي، آجيل و خشكبار و صنايع دستي دارد. 

كمك به تامين معيشت توليدكنندگان مشاغل خانگي

در ادامه سميه فقيه فعال رسانه اي و مدير قرارگاه جهادي بركت آسمان با اشاره به برپايي نمايشگاه هاي مقياس كوچك براي حمايت از توليدكنندگان در شرايط كرونايي گفت: بنياد بركت آسمان با ورود امور بانوان صدا و سيما و با هدف حمايت از بانوان توليدكننده اقدام به برپايي اين نمايشگاه در آستانه نوروز كرده است. 



وي گفت: توجه به منويات مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي و كمك به تامين معيشت توليدكنندگان مشاغل خانگي بايد به عنوان يك اصل بايد مورد توجه دست اندركاران توليدي و اجرايي استان قرار بگيرد، حمايت اصحاب رسانه و فعالان توليدي نيز مي تواند گوشه هاي مغفول مانده اقتصاد مقاومتي را به افكار عمومي نشان دهد.

فقيه به فعاليت هاي بنياد بركت آسمان اشاره و اضافه كرد: تهيه بسته هاي معيشتي، برپايي نمايشگاه هاي آنلاين توليد و عرضه كالا و محصولات توليدكنندگان در كنار برپايي دوره هاي آموزشي بخشي از فعاليت هاي اين مركز رسانه اي كارآفريني است.



انتهاي پيام/86048/ج
منبع خبر:
خبرگزاري فارس
   تاریخ: ۱۵:۲۴ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۱