دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي كاربردي برگزار شد
 
مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي كاربردي امروز 18 اسفندماه در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد.
مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي كاربردي امروز 18 اسفندماه در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد.

اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي كاربردي برگزار شدبه گزارش ايكنا از قم، محمد حسن نادري، رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي استان قم در اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي كاربردي كه در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به اهميت مباحث قرآن و عترت، اين جشنواره گسترده ترين فعاليت فرهنگي دانشگاه جامع علمي-كاربردي است و از چند جهت تعداد و طيف وسيع شركت كنندگان و تنوع رشته ها و مهارت هاي شركت كنندگان مي تواند يكي از با اهميت ترين و گسترده ترين فعاليت اين دانشگاه در حوزه فرهنگي است.

دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمي-كاربردي ادامه داد: 5 درصد از دانشجويان دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور با 12 هزار و 750 نفر دانشجو در جشنواره شركت كردند كه 583 مركز آموزشي سراسر كشور و 90 درصد مراكز را شامل مي شود.

وي افزود: از بخش مدرسان و كاركنان 2 هزار و 31 نفر از 404 مركز آموزشي در جشنواره شركت كردند؛ جشنواره در 6 بخش آوايي، كتبي، هنري، ادبي، پژوهشي و فناوري و در 40 رشته متفاوت برگزار شد؛ كارآفريني قرآني و ايده هاي قرآني متناسب با مأموريت دانشگاه علمي كاربردي است كه 23 اثر به كسب و كارهاي حوزه فعاليت هاي قرآن و عترت مي پردازد.

دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت ابراز كرد: در بخش داوري آثار مانند سال هاي گذشته از ظرفيت هاي ارزشمند كشوري كه در استان قم وجود دارند، استفاده كرديم؛ به عنوان مثال داروري آثار بخش هنري توسط گروه هنر مركز علمي كاربردي جهاد دانشگاهي و بخش ادبي توسط ادبيات حوزه هنري و ديگر بخش ها نيز به همين منوال به اساتيد خبره مرتبط سپرده شد.

نادري عنوان كرد: با توجه به ظهور بيماري كرونا و تغيير فعاليت هاي كشور، اين جشنواره در دبيرخانه آمادگي اجرا در شرايط جديد داشت؛ قبل از شيوع ويروس كرونا زيرساخت هاي لازم در بخش داوري و ارتقاي كيفيت آثار جشنواره براي برگزاري غير حضوري جشنواره فراهم شده بود و اقدامات مربوط به مراحل ثبت نام، ارسال اثر، انجام آزمون ها و اعلام نتايج از طريق سايت مذكور انجام شد.

دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت گفت: سامانه جامع جشنواره قرآن و عترت كه طي اين ساليان طراحي و اجرا شده تمامي فعاليت هايش در اين بستر انجام شده و برگزاري اختتاميه با توجه به تغييرات ويروس كرونا با تاخير برگزار شد.

انتهاي پيام
منبع خبر:
خبرگزاري قرآن
   تاریخ: ۱۵:۲۴ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۰