دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ثبت نام 13 هزار واحد صنعتي در سامانه تاپ
 
معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 13 هزار واحد صنعتي در سامانه توانمندسازي توليد و توسعه اشتغال پايدار «تاپ» ثبت نام كردند كه...

معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 13 هزار واحد صنعتي در سامانه توانمندسازي توليد و توسعه اشتغال پايدار «تاپ» ثبت نام كردند كه پنج هزار پروژه مورد نياز بنگاه هاي صنعتي، معدني و تجاري هم اكنون بر روي اين سايت بارگذاري شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت به نقل از شاتا، برات قباديان در همايش ملي رويداد ايران جهش كه روز يك شنبه 17 اسفند در اراك به صورت ويديو كنفرانس برگزار شد، گفت: در حال حاضر زمينه براي ثبت نام استادان و دانشجويان تحصيلات تكميلي فراهم شده است و در حدود يك هزار استاد و دانشجو ثبت نام كرده اند. از يك ميليون و 200 هزار دانشجوي شاغل به تحصيل در مقاطع ارشد و دكترا در كشور اگر فقط 10 درصد از آنان در اين سامانه ثبت نام كنند يعني ١٢٠ هزار حل مساله كه مي تواند تحول مطلوبي را هم در توليد دانش بنيان و هم اشتغال پايدار آموختگان نخبه ايجاد كند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: 30 هزار نفر ساعت كار و فعاليت انجام شده تا ضمن تدوين و اجراي طرح، كاربران و به ويژه دانشجويان، استادان و صنعتگران آگاه شوند و در سامانه «تاپ» ثبت نام كنند.

وي در ادامه افزود: دانشجويان و اساتيد با ثبت نام در اين سامانه، پايان نامه ها و رساله هاي خود را بر اساس نياز بنگاه ها و كسب مهارت و توانمندي ورود به بازار كار، تدوين مي كنند.

قباديان با اشاره به طرح هاي آماده عقد قرارداد تصريح كرد: در حال حاضر يك هزار طرح از بين پنج هزار طرح، آماده عقد قرارداد با شركت هاي صنعتي، معدني، تجاري، نفت، گاز، پتروشيمي و شركت هاي دانش بنيان و صنايع دفاع است.
منبع خبر:
پايگاه دولت
   تاریخ: ۱۵:۳۵ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۶