دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمايي از كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر (ص)
 
مراسم رونمايي از چاپ دوم كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر (ص) فردا سه شنبه با حضور نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود.
رونمايي از كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر (ص)

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاري تقريب،مراسم رونمايي از چاپ دوم كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر (ص) روز سه شنبه 19 اسفند در فروشگاه كتاب چاپ و نشر بين الملل برگزار مي شود.

چند سالي است كه رهبر فرزانه انقلاب توجه به مسئله اقتصادي را در شعار سالانه مورد توجه قرار مي دهند و تأكيد دارند كه اقتصاد مقاومتي و رونق توليد راه حل بسياري از مشكلات امروز كشور ماست.

اقتصاد مقاومتي و متكي بر توان داخلي بودن، راهبردي است كه در حكومت اسلامي نوپاي مدينه و از سوي رسول خدا(ص) مورد توجه و عمل قرار گرفت و توانست جامعه اسلامي آن روز را از بحران اقتصادي نجات داده و به يك قدرت بزرگ تبديل كند.

در آستانه بعثت پيامبر گرامي اسلام(ص) با رونمايي از چاپ دوم كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر(ص) به بازخواني سيره اقتصادي رسول خدا(ص)، طرح اسلام در اقتصاد مقاومتي و لزوم رونق توليد پرداخته مي شود.

كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر(ص) در حجم مختصر خود با اتكا به منابع تاريخي و روايي اسلام، به توصيف اقتصادي جامعه اسلامي مدينه، قدرت و نفوذ اقتصادي بيگانگان به ويژه يهود، اشتغال و كارآفريني، اشتغال بانوان، بازار مسلمين، حمايت از توليد داخلي و رونق توليد و تجارت خارجي مي پردازد، و بي آنكه خواننده را درگير تحليل ها يا مطالب تكراري كند، نمونه هاي تاريخي متنوع و جذابي از تلاش هاي رسول گرامي اسلام(ص) در توانمندسازي اقتصادي جامعه اسلامي ارائه مي دهد. كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر(ص) در 120 صفحه از سوي انتشارات واژه پرداز انديشه منتشر شده است.

مراسم رونمايي از چاپ دوم كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر(ص) روز سه شنبه 19 اسفندماه ساعت 15 در فروشگاه كتاب چاپ و نشر بين الملل واقع در ميدان فلسطين و با حضور و سخنراني دكتر سيداحسان خاندوزي نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس، محمدصادق شهبازي نويسنده و پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامي و حجت الاسلام حميد سبحاني صدر نويسنده كتاب راهبرد اقتصادي پيامبر(ص) برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
منبع خبر:
تقريب نيوز
   تاریخ: ۱۵:۵۷ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۸