دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بودجه 1400 به شوراي نگهبان ارسال شد
 
سخنگوي كميسيون تلفيق بودجه 1400، با بيان اينكه 2500ميليارد تومان براي آب رساني به روستاهاي محروم كل كشور از محل منابع هدفمندي يارانه ها تخصيص يافت، ادامه داد: بودجه به شوراي نگهبان ارسال شد.
به گزارش شيرازنوين به نقل از خانه ملت، رحيم زارع در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بررسي بودجه 1400 در صحن علني شنبه شب به اتمام رسيد، گفت: براساس تصميم نمايندگان مقرر شد وزارت راه و شهرسازي از محل فروش املاك و اراضي به قيمت كارشناسي تا مبلغ 2هزار ميليارد تومان در اختيار وزارت آموزش و پرورش براي ساخت مدارس در مجموعه هاي مسكن مهر و مناطق كم برخوردار قرار دهد.
نماينده مردم آباده، بوانات، خرم بيد و سرچهان در مجلس شوراي اسلامي افزود: 500ميليارد تومان نيز براي احياي سكونتگاه هاي غيررسمي و بافت هاي فرسوده و تاريخي اختصاص مي يابد. وي اضافه كرد: 32هزار ميليارد تومان از محل هدفمندي يارانه ها براي احياي توليد، ايجاد اشتغال و كارآفريني با اولويت استان هاي با نرخ بيكاري بالاتر و محروم تر در اختيار بانك هاي توسعه اي و تخصصي قرار مي گيرد. اين نماينده مردم در مجلس يازدهم با اشاره به قانون جهش توليد مسكن ادامه داد: بر اساس تصميم مجلس، بانك ها مكلف شدند 360هزار ميليارد تومان از محل منابعشان براي ساخت 40هزار واحد مسكوني در روستا و شهرهاي كمتر از 25هزار نفر و 800 واحد مسكوني در شهرهاي كوچك و متوسط پرداخت كنند.
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، خاطرنشان كرد: مقرر شد 19هزار و 300ميليارد تومان از محل منابع هدفمندي يارانه ها براي محروميت زدايي در استان هاي مختلف كشور با توجه به طرح آمايش سرزميني و شاخص هاي محروميت زدايي توزيع شود.
سخنگوي كميسيون تلفيق بودجه 1400، با بيان اينكه 2500ميليارد تومان براي آب رساني به روستاهاي محروم كل كشور از محل منابع هدفمندي يارانه ها تخصيص يافت، ادامه داد: بودجه به شوراي نگهبان ارسال شد و در صورت ايرادات از سوي شوراي نگهبان، در جلسه شنبه هفته آينده كميسيون تلفيق رفع مي شود تا گزارش كميسيون در اين خصوص يكشنبه هفته آينده در صحن علني مورد بررسي قرار گيرد.
   تاریخ: ۱۵:۴۳ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۸