دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

12 هزار و 750دانشجو در شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كردند
 
دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي گفت: 12 هزار و 750 هزار دانشجو در شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كردند كه 5 درصد دانشجويان اين دانشگاه را تشكيل مي دهند.
12 هزار و 750دانشجو در شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كردند
12 هزار و 750دانشجو در شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كردند

به گزارش قم نيوز محمدحسن نادري ظهر امروز در مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي كه در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهميت جشنواره قرآن و عترت برگزاري اين جشنواره در دانشگاه علمي و كاربردي موردتوجه است و در اين زمينه تعداد شركت كنندگان و تنوع رشته ها يكي از بااهميت ترين فعاليت اين دانشگاه است.

وي افزود: 12 هزار و 750 هزار دانشجو در شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كردند كه 5 درصد دانشجويان اين دانشگاه را تشكيل مي دهند، 573 مركز آموزشي در اين جشنواره دخيل بودند و دانشجويان از اين مراكز در اين جشنواره شركت كردند.

دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي بيان كرد: در بخش مدرسان و كاركنان 2 هزار و 31 نفر در اين جشنواره از 404 مركز آموزشي شركت كردند كه 60 درصد مراكز دانشگاه علمي و كاربردي در اين جشنواره قرآني نماينده داشته است.

نادري عنوان كرد: اين جشنواره قرآني در 6 بخش آوايي، كتبي، هنري، ادبي، پژوهشي و فناوري و در 40 رشته متفاوت مسابقات برگزار شد، دو رشته كارآفريني و ايده هاي قرآني از 3 سال قبل به جشنواره اضافه شد كه امسال 23 اثر نيز به كسب وكار فعاليت قرآن و عترت مي پردازد.

وي تصريح كرد: دبيرخانه شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي از بهمن سال 98 فعاليت خود را آغاز كرد و تا زماني كه جشنواره ملي خاتمه پيدا كند تداوم دارد، يكي از ويژگي هاي اين جشنواره كه با سال هاي گذشته متفاوت است با توجه به بيماري كرونا يكي از نكات اين جشنواره اين است كه آمادگي كامل براي برگزاري اين جشنواره را داشتيم.

دبير شانزدهمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمي كاربردي ادامه داد: در سال هاي اخير با توجه به اين كه 6 سال است دبيرخانه به صورت دائم به قم واگذارشده است بخش هاي جشنواره به صورت غيرحضوري انجام شد، در سال 98 در جشنواره پانزدهم همه فعاليت ها در بستر فضاي مجازي و به صورت غيرحضوري و ارسال آثار برگزار شد

نادري گفت: سامانه جامعي در اين سال ها طراحي و اجرا شد كه ثبت نام و برگزاري آزمون هاي كتبي و همچنين اعلام اخبار و نتايج در بستر اين سامانه انجام و همه فعاليت ها به غيراز اختتاميه به صورت غيرحضوري انجام مي شود.

وي خاطرنشان كرد: در ابتداي آبان ماه امسال همه فعاليت هاي جشنواره را تكميل كرديم و در برگزاري اختتاميه تأخير نداشتيم، از همه كساني كه در راستاي برگزاري اين جشنواره اهتمام داشتند و براي برگزاري اين جشنواره زحمت كشيدند تقدير و تشكر مي كنم.

انتهاي پيام/ 137
منبع خبر:
قم نیوز
   تاریخ: ۱۹:۰۵ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۲