دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راه آهن اردبيل به جمهوري آذربايجان متصل مي شود
 
-وزير راه و شهرسازي گفت: راه آهن اردبيل به جمهوري آذربايجان متصل مي شود.
وزير راه و شهرسازي: راه آهن اردبيل به جمهوري آذربايجان متصل مي شود

راه آهن اردبيل به جمهوري آذربايجان متصل مي شود -وزير راه و شهرسازي گفت: راه آهن اردبيل به جمهوري آذربايجان متصل مي شود.

به گزارش ايمنا، رستم قاسمي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: تداوم پروژه راه آهن اردبيل به پارس آباد و اتصال آن به جمهوري آذربايجان مطالبه مردم استان بوده و ما براي تحقق آن تلاش مي كنيم.

وي افزود: براي تكميل راه آهن اردبيل يك هزار ميليارد تومان در اين سفر اختصاص داده مي شود، همچنين براي اتصال آن به پارس آباد اعتبار لازم تخصيص داده مي شود.

وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: احداث بزرگراه ها هم در اين استان مورد مطالبه مردم است و مقرر است سالانه 50 كيلومتر بزرگراه در اين استان احداث شود.

قاسمي با بيان اينكه تونل دوم حيران واقع در جاده اردبيل - آستارا سال آينده تكميل مي شود، گفت: براي تكميل اين تونل چهار هزار ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده مي شود.

وي همچنين در بازديد از بيمارستان موقوفي نجف زاده اردبيل گفت: با تكميل اين بيمارستان در زمان مقرر كمبود تخت بيمارستاني در اردبيل كاهش خواهد يافت.

وزير راه و شهرسازي در بازديد از مجموعه صنعتي آرتا پلاست اردبيل هم بيان كرد: اشتغال زايي در دولت آقاي رئيسي در اولويت قرار گرفته است و تلاش مي كنيم سرمايه گذاري بخش خصوصي افزايش يابد.

قاسمي به اهميت راه و جاده سازي در استان اردبيل نيز اشاره و خاطرنشان كرد: رشد قابل توجه راه هاي استان اردبيل در سال هاي اخير غيرقابل كتمان است اما اين موضوع به معناي عدم توجه به حوزه راهسازي اين استان نيست چرا كه نياز استان اردبيل به راه و زيرساخت هاي حمل و نقل بالاست.

همچنين با حضور وزير راه و شهرسازي به عنوان وزير معين اردبيل و نمين در جريان سفر رئيس جمهوري به استان اردبيل مجتمع آموزشي سردار سليماني و مركز فرهنگي هنري نمين افتتاح و عمليات احداث چهار هزار واحد مسكوني نيز در اردبيل آغاز شد.

منبع: تسنيم
منبع خبر:
ایمنا
   تاریخ: ۲۰:۵۱ - ۳۰/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۶۴