دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ستاد احياي درياچه اروميه به زودي با شكل جديد فعال خواهد شد
 
رئيس جمهور گفت: ستاد احياي درياچه اروميه به زودي با شكل جديد فعال خواهد شد تا با كمك نمايندگان، مديران استان و دغدغه مندان كار را دنبال و اقدامات لازم را انجام دهد.
رئيس جمهور گفت: ستاد احياي درياچه اروميه به زودي با شكل جديد فعال خواهد شد تا با كمك نمايندگان، مديران استان و دغدغه مندان كار را دنبال و اقدامات لازم را انجام دهد. (...)

ستاد احياي درياچه اروميه به زودي با شكل جديد فعال خواهد شد

سيدابراهيم رئيسي، رئيس جمهور صبح امروز (پنجشنبه) با نمايندگان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي در مجلس ديدار كرد.

در اين ديدار كه استانداران جديد اين دو استان هم حضور داشتند ابتدا نمايندگان استان هاي آذربايجان شرقي و غربي در مجلس شوراي اسلامي در سخناني به بيان مسائل و مشكلات حوزه هاي انتخابيه خود پرداختند و خواستار كمك و حمايت دولت براي حل اين مشكلات شدند.

تلاش مضاعف براي حل مشكل آب به عنوان اصلي ترين دغدغه مردم، توجه ويژه به توسعه متوازن استان ها، تكميل طرح ها و پروژه هاي زيرساختي نيمه تمام در استان به ويژه پروژه هاي راهسازي و مواصلاتي كه بعضاً تا 90 درصد پيشرفت داشته است، حل اساسي مشكل درياچه اروميه كه محيط زيست استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و استان هاي همجوار را تهديد مي كند، حمايت از كشاورزان و خريد تضميني محصولات از سوي دولت، توجه به بخش صنعت و معدن استان و تقويت و حمايت از بازارچه هاي مرزي به عنوان مركز مبادلات تجاري و اقتصادي با كشورهاي همسايه از مهمترين موضوعات مطرح شده از سوي نمايندگان مجلس در جلسه با رئيس جمهور بود.

پس از سخنان نمايندگان رئيس جمهور در سخناني تكميل طرح ها و پروژه هاي زيربنايي نيمه تمام در نقاط مختلف كشور را اولويت اول دولت در استان ها دانست و گفت: در سفرهاي استاني به دنبال كلنگ زدن براي طرح ها و پروژه هاي جديد نيستيم و همه تلاش ما تكميل پروژه هاي نيمه تمام در حوزه هاي مختلف است تا به اشتغال جوانان و توسعه كشور كمك كند.
منبع خبر:
روزنامه افکار
   تاریخ: ۰۴:۴۲ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۵۳