دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مركز نيكوكاري اشتغال و كارآفريني «زينبيون» در فرخشهر افتتاح شد
 
هشتمين مركز نيكوكاري اشتغال و كارآفريني چهارمحال وبختياري با عنوان «زينبيون» در فرخشهر افتتاح شد.
هشتمين مركز نيكوكاري اشتغال و كارآفريني چهارمحال وبختياري با عنوان «زينبيون» در فرخشهر افتتاح شد.



به گزارش ايكنا از چهارمحال وبختياري به نقل از پايگاه اطلاع رساني كميته امداد امام خميني(ره)، جاسم محمدي فارساني، مديركل اين نهاد در مراسم افتتاح هشتمين مركز نيكوكاري اشتغال و كارآفريني با عنوان «زينبيون» در فرخشهر، بيان كرد: مراكز نيكوكاري توسط نيروهاي مردمي و با حمايت اين نهاد با هدف حمايت از اقشار نيازمند راه اندازي مي شوند.

وي با بيان اينكه اين مراكز در چهار سطح محله محور، مسجدمحور، صنفي و مراكز تخصصي توسط مردم هر منطقه راه اندازي و مديريت مي شوند، افزود: مراكز تخصصي اشتغال و كارآفريني با رويكرد كاريابي و ايجاد زمينه اشتغال مددجويان و خانواده هاي نيازمند استان فعاليت خود را آغاز مي كنند.

مديركل كميته امداد استان با اشاره به فعاليت 122 مركز نيكوكاري در سطح استان، ادامه داد: از اين مجموع، 8 مركز به صورت تخصصي در زمينه اشتغال، 8 مركز در زمينه فرهنگي و 3 مركز نيز در زمينه زكات فعاليت مي كنند.

محمدي با بيان اينكه مردم استان مي توانند علاوه بر اهداي كمك هاي نقدي و غيرنقدي با توجه به تخصص خود اعم از انجام رايگان خدمات ساختماني به نيازمندان كمك كنند، اضافه كرد: از ابتداي امسال تاكنون 36 ميليارد و 738 ميليون تومان كمك هاي مردم استان از طريق مراكز نيكوكاري به دست نيازمندان رسيده است.

وي ضمن تقدير از تلاش و زحمات مسئولان مراكز نيكوكاري، گفت: اميدوار هستيم مراكز نيكوكاري با مديريت توانمند و حمايت هاي مردمي اثرات و بركات فراواني در شهرها و مناطق مختلف استان داشته باشد.

اتاق براي بازي و سرگرمي فرزندان خردسال زنان شاغل در اين مركز نيكوكاري و اتاق مشاوره نيز در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام
منبع خبر:
خبرگزاري قرآن
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۷۹