دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بيكاري استان اردبيل با داشتن ظرفيت هاي متعدد همخواني ندارد
 
رئيس جمهور، گفت: اردبيل با داشتن ظرفيت هاي بسيار، متأسفانه با مشكلاتي همچون بيكاري و عدم دسترسي به برخي امكانات و زيرساخت ها روبه رو است كه مردم را گلايه مند كرده است.
رئيس جمهور، گفت: اردبيل با داشتن ظرفيت هاي بسيار، متأسفانه با مشكلاتي همچون بيكاري و عدم دسترسي به برخي امكانات و زيرساخت ها روبه رو است كه مردم را گلايه مند كرده است.

رضازاده// بيكاري استان اردبيل با داشتن ظرفيت هاي متعدد همخواني نداردبه گزارش ايكنا از از اردبيل، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي، رئيس جمهور، 30 مهرماه، در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران در اردبيل، اظهار كرد: اردبيل با داشتن ظرفيت هاي بسيار، اما متأسفانه با مشكلاتي همچون بيكاري و عدم دسترسي به برخي امكانات و زيرساخت ها روبه رو است كه مردم را گلايه مند كرده است.

وي بيان كرد:طرح هاي اولويت دار براي تكميل و راه اندازي قبل از ورود به استان، در دستور كار قرار گرفت و ما تلاش خواهيم كرد تا همه مصوبات سفر را تا پايان امسال عملياتي كنيم.

رئيس جمهور، گفت: به هيچ وجه طرح جديد و پروژه نوعي را در استان آغاز نكرديم بلكه تلاشمان بر اين است تا با تكميل پروژه هاي نيمه تمام رنج و درد مردم را در اين استان كاهش داده و اسباب شادي و خرسندي آنها را مهيا كنيم.

وي افزود: بايستي تمام مسئولان هم و غم خود را بر اشتغال، افزايش توليد و تأمين زيرساخت ها براي سرمايه گذاران قرار دهند تا ارزش افزوده بيشتري را در حوزه هاي مختلف شاهد باشيم.

رئيس جمهور، ادامه داد: اجراي طرح هاي نيمه تمام آبياري در كشت و صنعت مغان اسباب خسارت زيادي را فراهم كرده كه مي توان با زمانبندي مشخص مي توان طرح هاي توسعه اي را در اين حوزه به سرانجام رساند.

رئيس دولت سيزدهم، گفت: وضعيت جاده هاي مواصلاتي استان و گلايه مردم از تلفات بي شمار در تصادفات جاده اي امري بسيار نگران كننده است كه ما وظيفه داريم با حفظ جان مردم، نسبت به بهبود شرايط و توسعه بزرگراه ها ايمني ترددها و سفرها را فراهم كنيم.

رئيسي بيان كرد: مردم استان اردبيل، مطالبه 15 ساله در تكميل راه آهن و شنيدن صداي سوت قطار دارند كه نبايد اجراي اين پروژه ها بيشتر از اين ادامه دار باشد.

وي اظهار كرد: بخش كشاورزي استان اردبيل كه اقتصاد اول آن است، با توسعه صنايع تبديلي و كارخانه هاي جديد حائز اهميت بسيار بوده كه بايستي به عنوان مطالبه بحق مردم به آن توجه ويژه و اساسي شود.

رئيسي بيان كرد: در اين شرايط حساس كه كشور ما در جنگ اقتصادي قرار دارد، بايستي همه كارخانه ها و واحدهاي توليدي با ظرفيت كامل مشغول به كار باشند و همه دستگاه هاي حاكميتي نيز در ايجاد اشتغال و رفع بيكاري آستين بالا بزنند.

انتهاي پيام
منبع خبر:
خبرگزاري قرآن
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۶۱