دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هيچ مركز توليدي نبايد به دليل مشكلات و بدهي هاي مالي تعطيل شود
 
رئيس جمهور، گفت: هيچ مركز توليدي نبايد به دليل مشكلات و بدهي هاي مالي تعطيل شود و هيچ بانكي نبايد عامل تعطيلي يك مركز توليدي و صنعتي و بيكاري كارگران شود.
رئيس جمهور، گفت: هيچ مركز توليدي نبايد به دليل مشكلات و بدهي هاي مالي تعطيل شود و هيچ بانكي نبايد عامل تعطيلي يك مركز توليدي و صنعتي و بيكاري كارگران شود.

رضازاده// هيچ مركز توليدي نبايد به دليل مشكلات و بدهي هاي مالي تعطيل شودبه گزارش ايكنا از اردبيل، حجت الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي، رئيس جمهور، 30 مهرماه، در جلسه شوراي اداري استان اردبيل، اظهار كرد: سفرهاي استاني، عامل ارتباط هر چه بيشتر مردم با مسئولان است كه ارتباط با مردم بايستي جزو برنامه هاي اصلي مسئولان باشد.

وي بيان كرد: تغيير و تحول در نگرش ها، نگاه سازماني و كوتاه كردن راه ها و كاهش بروكراسي اداري امري لازم و ضروري است كه اين نظام پيچيده اداري مهم ترين مانع تحول است كه بايستي حذف شود.

رئيس جمهور، تصريح كرد: نبايد به خاطر پرداختن به مسائل و پروژه هاي كلان، مسائل جزئي و كوچك را فدا كرده و از آنها عبور كنيم. برخي پروژه هاي كوچك با صرف هزينه و وقت كم قابل حل بوده و مشكل بزرگي از مردم را رفع مي كنند.

رئيسي ادامه داد: تكميل شدن طرح هاي نيمه تمام جزو مصوبات سفرهاي استاني است چرا كه اين پروژه ها مردم را آزار داده و در صورت تكميل نشدن در طول زمان، هزينه هاي صرف شده را از بين مي برند.

وي اظهار كرد: كمبود بودجه و اعتبارات در كشور وجود دارد ولي بايد در اين وضعيت با كاهش هزينه ها و افزايش درآمدها از يك سو و اولويت بندي پروژه ها مسائل را مديريت كنيم.

رئيس جمهور به احياء ظرفيت ها در استان ها نيز تاكيد كرد و اظهار داشت: اقدامات و مجموع پيگيري ها بايد به تحولات ختم شود كه شامل تحولات شناختي، تحول در نهادها و تحول در فرآيندها است.

وي تغيير و تحول در نگرش ها، نگاه سازماني و كوتاه كردن راه ها و كاهش بروكراسي اداري را ضروري دانست و تصريح كرد: نظام پيچيده اداري مهم ترين مانع تحول است كه بايد حذف شود.
رئيس جمهور مهم ترين مسئله استان اردبيل را بيكاري دانست و گفت: ظرفيت هاي بسياري در حوزه هاي كشاورزي، گردشگري در استان اردبيل وجود دارد كه با فعال شدن آنها، اشتغال نيز حل خواهد شد.

وي توازن و عدالت در تعيين بودجه سال آينده و سال هاي بعد را از برنامه هاي دولت سيزدهم دانست و بيان كرد: استفاده از نيروي انساني بومي در بحث هاي كارشناسي و مديريتي بسيار حائز اهميت است.

رئيسي به ظرفيت هاي معطل مانده صنايع استان نيز اشاره كرد و گفت: 30 تا 40درصد صنايع استان تعطيل يا نيمه تعطيل است كه بايد در اولويت استان قرار گيرد.

رئيس جمهور، اظهار كرد: هيچ مركز توليدي نبايد به دليل مشكلات و بدهي هاي مالي تعطيل شود و هيچ بانكي نبايد عامل تعطيلي يك مركز توليدي و صنعتي و بيكاري كارگران شود.

انتهاي پيام
منبع خبر:
خبرگزاري قرآن
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۸۳