دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

محروميت زدايي و مبارزه با فقر از سياست هاي دولت سيزدهم است
 
خليليان گفت: خوشبختانه دولت سيزدهم در مسير خدمت به مردم خود را پشتيبان محرومان مي داند و يكي از سياست هاي اصلي اين دولت محروميت زدايي و مبارزه با فقر است.


خليليان گفت: خوشبختانه دولت سيزدهم در مسير خدمت به مردم خود را پشتيبان محرومان مي داند و يكي از سياست هاي اصلي اين دولت محروميت زدايي و مبارزه با فقر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اهواز، «صادق خليليان» عصر امروز (چهارشنبه 17 آذر) در آئين بهره برداري و واگذاري يك هزار و 500 واحد مسكن مهر كميته امداد در استان كه به صورت افتتاح نمادين 176 واحد مسكن مهر ويژه خانوارهاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) در بندر امام (ره) برگزار شد اظهار كرد: خوشبختانه دولت سيزدهم در مسير خدمت به مردم خود را پشتيبان محرومان مي داند و يكي از سياست هاي اصلي اين دولت محروميت زدايي و مبارزه با فقر است.

استاندار خوزستان افزود: اميدواريم بتوانيم با تمام قدرت اين مسير را دنبال كنيم، البته اين مجموعه در همين نگاه اوليه كه من ديدم به ويژه در خدمات زيرساختي گازرساني و آسفالت و راه هاي مواصلاتي آن نياز به تكميل دارد.

وي اضافه كرد: خوشبختانه اعتبار لازم بر اساس گزارشي كه مديركل راه و شهرسازي به من داد براي آسفالت به ميزان 13 ميليارد تومان تامين شده و با هماهنگي كه با شركت گاز مي شود اميدواريم اين زيرساخت هم فراهم شود و من هم دنبال مي كنم تا اين هرچه زودتر خدمات زيرساختي آن تكميل شود.

خليليان تصريح كرد: خوشبختانه در چارچوب مصوبات سفر رئيس جمهوري به استان دولت مصوبات بسيار خوبي براي در نظر گرفته و تمهيداتش انديشيده شده است.

وي بيان كرد: حداقل 36 هزار ميليارد تومان با ميزان اشتغال زايي 150 هزار شغل در اين مصوبات گنجانده شده در حاليكه اين سفر زماني انجام شد كه مصوبه اي نداشتيم اما با پيگيري هايي كه صورت گرفت، خوشبختانه پروژه ها به تصويب رسيده و به امضاي مسئولان و وزيران دولت رسيده است.

استاندار خوزستان عنوان كرد: از جمله اين مصوبات تعهداتي است كه كميته امداد تقبل كرده كه در استان براي تداوم ساخت مسكن براي افراد تحت پوشش كميته امداد اقداماتي انجام بدهند از جمله اين تعهدات ساخت هفت هزار و 600 واحد مسكوني، ايجاد 14 هزار و 500 شغل و ديگر اقدامات متنوع ذكر شده در آن موافقتنامه در خصوص كميته امداد هستند.

وي خاطر نشان كرد: البته براي هر كدام از وزارتخانه ها مصوبات جداگانه با امضاي وزير مربوطه، معاون اول رئيس جمهور و معاون اجرايي رياست جمهوري و بنده و همه كساني كه دست اندركار هستند گرفته شده تا شاهد آباداني و توسعه هرچه بيشتر استان خوزستان باشيم.
منبع خبر:
شبستان
   تاریخ: ۲۲:۳۵ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۶۴