دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد اشتغالزايي با گلريزان نيم ميليارد توماني خيران شهرستان قنوات قم
 
جهاد اشتغالزايي با گلريزان نيم ميليارد توماني خيران شهرستان قنوات قم
خيران بخش مركزي و شهرستان قنوات استان قم با گلريزان 500 ميليون تومان وجه نقد در رونق توليد منطقه خود و اشتغال همشهريان نيازمندشان مشاركت كردند.

به گزارش خبرگزاري موج قم، محسن مسعوديان راد ، مديركل كميته امداد استان قم در مراسم افتتاح مركز نيكوكاري كريمه اهلبيت كه بمناسبت ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بيش از 100 نفر از خيران و نيكوكاران اين شهر برگزار شد با اشاره به اينكه فقر با توزيع پول در بين نيازمندان حل نمي شود گفت: رويكرد كميته امداد براي كاهش فقر در كشور، مردمي كردن بيش از پيش اين نهاد، اشتغالزايي و توانمندسازي محرومان است.

وي با بيان اينكه راهبرد قرآن براي حذف فقر، پيوند اغنيا به فقرا است تأكيد كرد: تخصصي كردن مراكز نيكوكاري از برنامه هاي مهم كميته امداد براي بهره گيري از اين راهبرد مهم قرآن است.

مسعوديان راد توجه به مسأله مهارت آموزي و اشتغال نيازمندان را ضروري عنوان و اظهار كرد: گلريزان خودجوش مردمي در شهر قنوات قابل تحسين و تقدير است.

در اين جشن باشكوه، خيران بخش مركزي و شهرستان قنوات استان قم با گلريزان 500 ميليون تومان وجه نقد در رونق توليد منطقه خود و اشتغال همشهريان نيازمندشان مشاركت كردند.
منبع خبر:
موج
   تاریخ: ۲۲:۲۰ - ۰۵/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۸۱