دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باحضور مديرعامل صندوق كارآفريني اميد دو طرح اشتغالزا در استان خراسان رضوي افتتاح و به بهره برداري رسيد
 
باحضور مديرعامل صندوق كارآفريني اميد دو طرح اشتغالزا در استان خراسان رضوي افتتاح و به بهره برداري رسيد

رضايي، مديرعامل صندوق كارآفريني اميد در سفر به استان خراسان رضوي دو طرح اشتغالزا مورد حمايت صندوق را افتتاح كرد.

وي در مراسم افتتاح اين طرح ها گفت: صندوق كارآفريني اميد در سال 1401 از 100 هزار طرح در مقياس هاي خرد، متوسط و حتي معيشت محور و خانگي حمايت خواهد كرد.
مديرعامل صندوق كارآفريني اميد افزود: امروز دو طرح نيمه فعال كه با حمايت صندوق كارآفريني اميد در سال 1400 در مشهد افتتاح و به بهره برداري رسيده است و بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته صندوق كار آفريني اميد در سال 1401 در 10 هزار روستا حضور خواهد داشت.
وي با تاكيد بر اهميت صندوق هاي خرد محلي گفت: همچنين قرار است تا علاوه بر حمايت از طرح هاي اقتصادي متفاوت، صندوق هاي خرد محلي نيز فعالتر شوند تا ضمن تامين مالي خرد، تكميل كننده زنجيره ارزش فعاليت اقتصادي نيز باشند.
مديرعامل صندوق كارآفريني اميد درمورد حمايت صندوق كارآفريني اميد و ميزان اعطاي تسهيلات از طرح ها افزود: سعي بر اين است طرح هاي اقتصادي مورد حمايت به صورت خرد بوده تا گستره بيشتري را شامل شود.
رضايي افزود: تسهيلات اعطايي به طرح هاي توليدي از 50 ميليون تومان تا 15 ميليارد تومان خواهد بود و تمركز صندوق كارآفريني اميد علاوه بر ايجاد و توسعه طرح ها در زمينه احيا، تكميل و توسعه طرح هاي اشتغال روستايي در بخش هاي مختلف خواهد بود.
مديرعامل صندوق كارآفريني اميد در پاسخ به سوال، در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده براي طرح هاي توليدي افتتاح شده در مشهد بيان كرد: از آنجايي كه اعتقاد ما بر اين است كه منابع مردمي بايد در خصوص طرح هاي توليدي درگير شود بنابراين 15 تا 20 درصد منابع طرح هاي توليد از طريق منابع صندوق كارآفريني اميد تامين مي شود.
وي افزود: براي واحد توليد مبلمان در روستاي گرجي 15 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت و از اين طريق براي 15 نفر اشتغال مستقيم ايجاد شده است. همچنين براي طرح واحد توليدي كشباف و تريكو در روستاي خلق آباد نيز پنج ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است. اين واحد نيز پنج نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرده است.



   تاریخ: ۲۰:۱۶ - ۱۰/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۲۱۲