دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاري كميته فني اعتبارات بند الف تبصره 18 صندوق كارآفريني اميد استان
 
برگزاري كميته فني اعتبارات بند الف تبصره 18 صندوق كارآفريني اميد استان

جلسه كميته فني اعتبارات تسهيلات بند الف تبصره 18 صندوق كارآفريني اميد استان با حضور دكتر باباخاني معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري ، دكتر قبادي مدير كل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري ، عظيمي فشي مدير صندوق كارآفريني اميد استان ، دكتر احمدي سرپرست اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي ، دكتر حيدريان مدير كل اداره دارايي و مديران و مسئولين دستگاه هاي اجرايي مرتبط برگزار گرديد .

عظيمي فشي در ابتداي اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از عملكرد صندوق كارآفريني اميد از پرداخت 11 فقره تسهيلات از محل اين منابع به مبلغ 33 ميليارد و 860 ميليون ريال و انعقاد قرارداد 6 فقره تسهيلات به مبلغ 101 ميليارد و 160 ميليون ريال و همچنين تصويب 9 فقره تسهيلات به مبلغ 69 ميليارد و 520 ميليون ريال در سال 1400 خبر داد .

وي گفت طرح هاي حمايت شده از اعتبارات بند الف تبصره 18 ، از محل تفاهم نامه هاي منعقده با وزارت جهاد كشاورزي ، ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و نيز وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي صورت گرفته است.

مدير صندوق كارآفريني اميد استان در ادامه نيز به تشريح اهداف و برنامه هاي صندوق در سالجاري پرداخت و از اعضاء كميته خواست تا با تسريع در شناسايي و معرفي طرح هاي كارشناسي شده و واجد شرايط زمينه جذب كيفي و سريع اعتبارات پيش بيني و ابلاغ شده را فراهم نمايند.

دكتر باباخاني معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري نيز ضمن قدرداني از خدمات و پيگيري هاي صندوق از اعضاي كميته خواست تا با صندوق ، همكاري همه جانبه داشته باشند.

در پايان نيز دستگاه هاي اجراي به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و جهت همكاري با صندوق اعلام آمادگي كردند .
   تاریخ: ۰۹:۰۴ - ۱۴/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۴