دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاري اولين جلسه شوراي اداري سال 1401 استان يزد
 
برگزاري اولين جلسه شوراي اداري سال 1401 استان يزد

اولين جلسه شوراي اداري سال 1401 صندوق كارآفريني اميد استان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي،دوشنبه مورخ 1401/01/15 اولين جلسه شوراي اداري استان يزد با حضور مدير و معاون استان، رؤساي شعب شهرستاني و كارشناسان ستادي برگزار شد.

در اين جلسه مدير صندوق كارآفريني اميد استان ضمن تبريك فرا رسيدن ماه عبوديت، با اشاره به پرداخت 2،831 فقره تسهيلات قرض الحسنه در سال1400با اعتباري بالغ بر139 ميليارد تومان گفت:در سال 1400 نمره عملكرد خوبي را داشتيم و اين به همت همه همكاران در استان بوده و باعث افتخار است كه استان يزد با افزايش رشد 45 درصدي ميزان تسهيلات پرداختي نسبت به سال 1399 عملكرد بهتري داشته و اين نشان دهنده همكاري و همدلي همكاران در راه رسيدن به اين مهم مي باشد.

شهبازي ادامه داد:با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي)در نامگذاري سال جديد به نام سال توليد،دانش بنيان و اشتغال آفرين بايد تلاش و همت مضاعف در تحقق شعار سال داشته باشيم.

مدير استان تصريح كرد:فرايند اصلاح امور بايد از جانب هر شخص در صندوق شروع و از اطاله زمان جلوگيري گردد و ايجاد ضرر و زيان به ارباب رجوع به هيچ وجه قابل قبول نيست و براي احقاق حق مردم كوتاه نخواهيم آمد.

شهبازي تجهيز منابع،پرداخت تسهيلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 سال 1400 و احياي 1000 واحد اقتصادي غيرفعال و نيمه فعال را از برنامه هاي سال جاري صندوق عنوان كرد و گفت: هر شهرستان حداقل 3 واحد غيرفعال و يا نيمه فعال را شناسايي و بصورت مانيتورينگ به استان ارائه نمايد تا اقدامات لازم در اين خصوص صورت پذيرد.
   تاریخ: ۱۴:۵۱ - ۱۵/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۸