دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اولين جلسه شوراي اداري صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان در سال 1401 برگزار شد
 
اولين جلسه شوراي اداري صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان در سال 1401 برگزار شد

اولين جلسه شوراي اداري صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان در سال 1401 برگزار شد

به گزارش روابط عمومي صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان ، اولين جلسه شوراي اداري صندوق استان خوزستان در روز دوشنبه 15 فروردين با حضور مدير صندوق استان،كارشناسان ستاد و حضور رؤساي شهرستانها بصورت ويدئو كنفرانس با ارائه گزارش عملكرد صندوق استان و شعب شهرستان ها ، اهداف و برنامه ريزي سال جديد و تسريع در روند پرداخت تسهيلات برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه مرتضي ليريايي ، مدير صندوق كارآفريني اميد استان ضمن تبريك سال نو و حلول ماه مبارك رمضان به همكاران، از تلاش همه همكاران در ستاد استان و همكاران روساي شعب شهرستان ها در سالي كه گذشت و تلاش هاي صورت گرفته با توجه به اينكه در جلسه كارگروه اشتغال استان از عملكرد مطلوب صندوق كارآفريني استان تقدير شد و اينكه صندوق استان در بين 4 بانك عامل پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي رتبه اول در پرداخت تسهيلات را دارد تقدير و تشكر كرد.

ليريايي با اشاره به نامگذاري شعار سال جديد«توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين» از سوي مقام معظم رهبري و لزوم اهميت به جامعه كارآفرينان و كسب و كارها و شناسايي ظرفيت هاي توليدي و تسريع در پرداخت تسهيلات و حل مشكلات مردم تاكيد كرد .

ليريايي ضمن بيان اهداف پيش روي صندوق در سال جديد ، تسريع در پرداخت تسهيلات قرارداد عامليت از محل اعتبارات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه كل كشور در سال 1400 را مهم دانست و اشاره كرد كه تاكنون با وزارت جهاد كشاورزي ، سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي ، وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي، بهزيستي و كميته امداد ، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تفاهم نامه قرارداد عامليت صورت گرفته است.كه اميدواريم با تلاش و پشتكار همكاران و برنامه ريزي مناسب با ساير دستگاههاي اجرايي نسبت به جذب و پرداخت اعتبار تبصره 18 اقدام نمود.

در اين جلسه عبدالجليل ديناروند معاون تسهيلگري صندوق استان ضمن اشاره به دستورالعمل قرارداد عامليت محل اعتبارات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه كل كشور به رفع ابهامات و پرسش و پاسخ همكاران پرداخت.

وي افزود با حمايت و توسعه برنامه هاي ايجاد و توسعه توليد، اشتغال و كار آفريني بر مبناي رسته فعاليت هاي توليد و اشتغال بخش هاي مختلف و با توجه به پتانسيل و ظرفيت هايي كه در شهرستان ها وجود دارد بر تسريع و تسهيل در روند تشكيل و تكميل پرداخت تسهيلات به متقاضيان طبق تفاهم نامه روند سريعتري صورت پذيرد.

در پايان نيز روساي شعب شهرستانها و كارشناسان ستاد صندوق استان به ارائه گزارش عملكرد و سوالات خود درخصوص دستورالعمل قرارداد عامليت محل اعتبارات بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه كل كشور و شناسايي ظرفيت هاي موجود شهرستان ها از سوي روساي صندوق شهرستان و تسريع در پرداخت تسهيلات مربوطه پرداختند.
   تاریخ: ۱۰:۴۹ - ۱۶/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۲۰۱