دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ايجاد اشتغال پايدار با همكاري تسهيلگران بنياد بركت در خوزستان ضروري است
 
اهواز - ايرنا - سرپرست اداره كل بهزيستي خوزستان بر لزوم ايجاد اشتغال پايدار با همكاري تسهيلگران بنياد بركت تاكيد كرد و گفت: تسهيل و تسريع معرفي طرح ها از سوي بهزيستي به بنياد بركت و هماهنگ شدن تسهيلگران بنياد بركت با  كارشناسان بهزيستي ضروري است.
ايجاد اشتغال پايدار با همكاري تسهيلگران بنياد بركت در خوزستان ضروري است اهواز - ايرنا - سرپرست اداره كل بهزيستي خوزستان بر لزوم ايجاد اشتغال پايدار با همكاري تسهيلگران بنياد بركت تاكيد كرد و گفت: تسهيل و تسريع معرفي طرح ها از سوي بهزيستي به بنياد بركت و هماهنگ شدن تسهيلگران بنياد بركت با  كارشناسان بهزيستي ضروري است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل بهزيستي خوزستان مهران كريميان در جلسه هماهنگي پرداخت تسهيلات تبصره 18 صندوق كارآفريني اميد كه با حضور تسهيلگران بنياد بركت و كارشناسان امور اقتصادي و دارايي و صندوق كارآفريني استان تشكيل شد بيان كرد: كارشناسان بهزيستي طرحها و فرصتهاي شغلي برتر را به تسهيلگران بنياد بركت معرفي و پس از بررسي طرحها توسط تسهيلگران تا توانمند شدن مددجويان بهزيستي و ايجاد اشتغال پايدار در كنار آنها خواهند بود.

در اين نشست چالشها و ابهامات موجود در خصوص پرداخت تسهيلات تبصره 18 صندوق كارآفريني به مددجويان و معلولان زير پوشش بهزيستي بررسي شد.

يكي از برنامه هاي اصلي بهزيستي اشتغال و توانمندسازي جامعه هدف است و طرح و برنامه هاي مختلفي به همين منظور اجرا شده كه يكي از آنها پرداخت تسهيلات قرض الحسنه اشتغال زايي به جامعه هدف زيرپوشش است.

بنا براين گزارش سال گذشته از محل منابع تبصره 16 به يك هزار و 300 نفر افراد زيرپوشش بهزيستي تسهيلات اشتغالزايي پرداخت شد.

برچسب ها
- خوزستان
- اشتغال پايدار
- اهواز
- سازمان بهزيستي كشور
منبع خبر:
ايرنا
   تاریخ: ۱۱:۲۷ - ۱۸/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۹