دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

وام 50 ميليون توماني بانك سينا براي مددجويان كميته امداد حضرت امام(ره)
 
بانك سينا در راستاي توانمندسازي محرومين جامعه با محوريت اشتغال مددجويان تحت پوشش كميته امداد حضرت امام خميني(ره) و اولويت زنان سرپرست خانوار، وام قرض الحسنه 50 ميليون توماني پرداخت مي كند
به گزارش روابط عمومي بانك سينا اين وام بر اساس انعقاد تفاهم نامه همكاري با كميته امداد حضرت امام(ره) و به منظور كمك به بهبود وضعيت معيشت و رفاه مددجويان كميته امداد، ايجاد اشتغال پايدار و مولد و نيز توانمندسازي اقتصادي و خوداشتغالي اقشار كم درآمد پرداخت مي شود.
مدت بازپرداخت اين وام، 7 ساله با نرخ كارمزد 4 درصد است و به متقاضيان با اولويت زنان سرپرست خانوار مددجوي كميته امداد حضرت امام(ره) با ارائه معرفي نامه از اين كميته و تضامين منطبق بر ضوابط و آئين نامه هاي بانك تعلق مي گيرد.
اعطاي اين وام به كارفرمايان دستگاه هاي حمايتي براي مبالغ بيش از 500 ميليون ريال (براي اشتغال حداقل 40 مددجو حداكثر تا سقف 20 ميليارد ريال) نيز با ارائه طرح توجيهي امكانپذير است.
گفتني است با توجه به شيوع كرونا در كشور، پيشتر بانك سينا به منظور كمك به مددجويان كميته امداد حضرت امام(ره) در جهت تامين معيشت و تهيه مايحتاج ضروري بهداشتي براي مقابله با اين ويروس، مبلغ 50 ميليارد ريال را به مددجويان استانهاي گيلان، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، البرز و مركزي اختصاص داد.
همچنين اين بانك با انعقاد تفاهم نامه همكاري با معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري و بنياد علوي، تسهيلات يارانه اي جهت توسعه طرح هاي روستايي را به مبلغ بيش از 20 هزار ميليارد ريال با اشتغالزايي 16 هزار نفر جوياي كار در اختيار واجدين شرايط قرار داده است.
منبع خبر:
گیتی آنلاین
   تاریخ: ۱۵:۳۳ - ۲۹/۰۶/۱۳۹۹   بازدید: ۸۵