دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهيلات بانك صادرات ايران براي ٥٦ هزار كسب و كار آسيب ديده از كرونا
 
​بانك صادرات ايران به بيش از ٥٦ هزار كسب وكار آسيب ديده از كرونا، بيش از هشت هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرد.
تسهيلات بانك صادرات ايران براي ٥٦ هزار كسب و كار آسيب ديده از كرونا
كد خبر : 976851 1399/12/06 21:10:37

​بانك صادرات ايران به بيش از ٥٦ هزار كسب وكار آسيب ديده از كرونا، بيش از هشت هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرد.

اين بانك از آغاز طرح اعطاي تسهيلات به كسب وكارهاي آسيب ديده از كرونا در خردادماه تا پايان بهمن ماه سال جاري براي كمك و پشتيباني از ٥٦ هزار و ٦٦٣ كسب و كار آسيب ديده از شيوع بيماري كرونا در كشور بيش از هشت هزار و ٥٤٤ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت كرد.

كسب وكارهاي آسيب ديده از كرونا در ١٠ استان خراسان رضوي، فارس، گيلان، تهران، چهارمحال وبختياري، كرمان، كرمانشاه، مازندران، لرستان و اصفهان به ترتيب بيشترين تسهيلات را طي ٩ ماه گذشته از بانك صادرات ايران دريافت كرده اند، به طوري كه بيش از ٦ هزار و ١٧٣ كسب و كار آسيب ديده از كرونا در استان خراسان رضوي در اين مدت از بانك صادرات ايران تسهيلات حمايتي دريافت كرده اند.

بانك صادرات ايران به منظور كمك به حفظ و افزايش اشتغال و تداوم فعاليت در واحدهاي توليدي فعال آسيب ديده از شيوع بيماري كرونا پرداخت تسهيلات را با جديت در دستور كار قرار داده و اشخاص حقيقي و حقوقي فعال داراي مجوز كسب يا توليد در بخش ها و رسته هاي تعيين شده از سوي وزارت خانه هاي صنعت، معدن و تجارت، ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي، تحقيقات و فناوري اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، راه و شهرسازي، كشور و جهاد كشاورزي كه فعاليت هاي آنها در دوره شيوع كرونا با اختلال مواجه شد، مشمول اين تسهيلات مي شوند. اين تسهيلات تنها به متقاضياني تخصيص خواهد يافت كه در سامانه «كارا»ي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي ثبت نام كرده و به بانك معرفي شده باشند.

روابط عمومي بانك صادرات ايران
منبع خبر:
شما نیوز
   تاریخ: ۲۲:۱۸ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۴۷