دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم حمايت بانك تجارت از توليد كالاي ايراني در سال جهش توليد
 
تفاهم نامه سه جانبه همكاري بانك تجارت، شركت پاكشوما و سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح امضا شد.
تداوم حمايت بانك تجارت از توليد كالاي ايراني در سال جهش توليدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي بانك تجارت، اين تفاهم نامه همكاري سه جانبه با حضور جمعي از مديران ارشد اين بانك،ابراهيمي رئيس هيات مديره شركت پاكشوما و سرتيپ دوم گودرزي قائم مقام مديرعامل ساتا با موضوع اعطاي تسهيلات به پرسنل سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح براي خريد لوازم خانگي از شركت پاكشوما طبق قوانين و دستورالعمل هاي بانك مركزي به امضا رسيد.

شريفيان معاون مديرعامل بانك تجارت با اشاره به اهميت چرخه توليد در كشور گفت: يكي از رسالت هاي بانك تجارت حمايت از حوزه توليدكنندگان وكارآفرينان داخل كشور است و هر قدر امكان قدرت خريد را با تامين اعتبار و تسهيلات براي مصرف كننده فراهم كنيم در مقابل چرخه توليد كالاي داخلي كشور به گردش در مي آيد و سبب رونق كسب و كار، اشتغال زايي و بهبود وضعيت اقتصادي خواهد شد.

وي با اشاره به ظرفيت هاي موجود بانك تجارت در پاسخگويي به نيازهاي بانكي شركت ها و سازمان هاي بزرگ افزود: بانك تجارت باتوجه به سبقه ارزشمند و توانمندي كارشناسان مالي خود مي تواند انواع راهكارها و خدمات متنوع مالي را براي شركاي تجاري خود به ارمغان آورد.

سرتيپ دوم گودرزي قائم مقام مديرعامل ساتا با ابراز خرسندي از انعقاد اين تفاهم نامه گفت: عملكرد و ارائه خدمات مالي مناسب بانك تجارت ضمن رضايت خاطر مجموعه ساتا همواره زمينه همكاري هاي بيشتر همانند امضاي اين تفاهم نامه را فراهم ساخته است.اين سازمان 720 هزار پرسنل بازنشسته دارد كه هدايت آنها به سمت و سوي خريد كالاي ايراني با حمايت بانك تجارت و همكاري شركت پاكشوما خود يك فرهنگ سازي موثر محسوب مي شود.

ابراهيمي رئيس هيات مديره شركت پاكشوما با تقدير از طرفين قرارداد براي اعتماد به مجموعه پاكشوما اظهار داشت: اين يك فرصت خوب براي مجموعه محسوب مي شود تا بتواند به خوبي پاسخ اين اطمينان را بدهد. مجموعه پاكشوما با تكيه بر دانش ايراني توليد بيش از 75 درصد لوازم خانگي را بومي سازي كرده است و اميدواريم با حمايت بانك بزرگي همچون تجارت و سازمان ساتا بتوانيم در ادامه فعاليتهاي مان محصولات بيشتر و بهتري را توليد كنيم.
منبع خبر:
خبر داغ
   تاریخ: ۲۲:۱۸ - ۰۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۴۹