دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اشتغال 12هزار نفري در كروز الگوي خوبي براي ساير واحد هاي توليدي كشور
 
شعار سال: سخنگوي كميسيون اجتماعي و عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي درحالي از شركت كروز، فعاليت ها و خطوط توليد و مراكز طراحي و توليد دستگاه هاي صنعتي اين بنگاه اقتصادي بازديد كرد كه اين شركت با تكيه بر دانش بومي و به كارگيري از مهندسان ايراني توانسته در زمينه داخلي سازي قطعات الكترونيكي ...
شعار سال: سخنگوي كميسيون اجتماعي و عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي درحالي از شركت كروز، فعاليت ها و خطوط توليد و مراكز طراحي و توليد دستگاه هاي صنعتي اين بنگاه اقتصادي بازديد كرد كه اين شركت با تكيه بر دانش بومي و به كارگيري از مهندسان ايراني توانسته در زمينه داخلي سازي قطعات الكترونيكي نظيرECU ، ACU و... به خود كفايي برسد و نيازهاي خودروسازان داخلي را در زمينه تامين قطعات الكترونيكي استراتژيك مرتفع سازد.

علي بابايي كارنامي نماينده مردم ساري و مياندرود در حاشيه بازديد از قطعه سازي كروز با تاكيد بر اينكه به عنوان رئيس فراكسيون كارگري و عضو هيئت رئيسه كميسيون اجتماعي افتخار داشتم از يكي از واحدهاي بزرگ كشوركه نقش بسيار مهمي در خدمت به صنعت و توليد داشته است، بازديد كنم گفت: شركت كروز توانسته با دانش روز جهان در صنعت قطعه سازي همراه شود و با توانايي، ابتكار و خلاقيت جواناني كه در اين مجموعه فعاليت مي كنند، بسياري از قطعات مهم خودرو را داخلي سازي كند كه اين مسئله قابل تحسين است.

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: قطعه سازي كروز به عنوان يك بنگاه اقتصادي توليد محور مشغول به فعاليت است و خرسنديم كه در اين شرايط سخت اقتصادي و با وجود مشكلات متعدد، اين قطعه سازي نقش مهمي در توليد و تامين قطعات خودرو ايفا كرده است، به نوبه خود از مديران وكارگران اين مجموعه قدرداني مي كنم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چقدر كروز توانسته به عنوان يك مجموعه اي كه كارگران زيادي در آن مشغول به فعاليت هستند، براي ساير مجموعه هاي كارگري الگو قرار گيرد، بيان داشت: امروز يكي از مشكلات ما اشتغال جوانان تحصيلكرده است، در شركت قطعه سازي كروز بيش از 12 هزار نفر نيروي انساني مشغول به كار هستند؛ به نظر من جايگاه كروز نسبت به بسياري از واحدهاي توليدي و حتي خدمات رساني هاي دولتي بالاتر است؛ از اين رو كروز مي تواند الگوي بسيار خوبي براي ساير واحدهاي توليدي كشور قرار گيرد.

نماينده مردم ساري و مياندورود در خصوص حمايت مجلس شوراي اسلامي از توليد كنندگان و صنعتگران خاطرنشان كرد: وظيفه ذاتي مجلس حمايت از بنگاه هاي اقتصادي است و با تمام قوا اين كار را انجام خواهيم داد، به عنوان رييس فراكسيون كارگري نيز گزارش هايي به كميسيون اجتماعي و دولت به ويژه وزير محترم صمت ارائه خواهم كرد و اميدواريم بتوانيم موانع توليد را با همكاري ساير بخش هاي مرتبط بر طرف كنيم. شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع رساني قطعه نيوز، تاريخ انتشار: 17 اسفند 1399، كد خبر: 4959563، www.ghatenews.com
منبع خبر:
شعار سال
   تاریخ: ۱۵:۰۵ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۶