دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

يادگيري آسان آشپزي با تاندوري
 
تابه حال برنامه هاي آشپزي تلويزيوني را ديده‏ايد؟ مواد اوليه و دستورپخت را بايد با سرعت يادداشت كنيد و در پايان هم ممكن است نكته اي را جا انداخته باشيد يا اصلا نتوانيد نوشته هايتان را بخوانيد!
دست آخر هم برنامه تلويزيوني با نماي نزديكي از غذا تمام مي شود و دل شما را آب مي كند! حالا اما به رواج آموزش هاي اينترنتي اوضاع آموزش و يادگيري آشپزي هم حسابي تغيير كرده است.

يادگيري آسان آشپزي با تاندوري

با شركت در دوره هاي آشپزي آنلاين از هرجاي دنيا و هر زماني به اين دوره ها دسترسي داريد؛ ديگر نگران عقب افتادن از مربي نيستيد و بشقاب غذايتان درپايان برنامه آماده است تا عطرش كل خانه را بردارد.

دوره هاي آنلاين آشپزي، فناوري و مهارت هاي زندگي شما را باهم تركيب كرده اند. اين دوره ها، علاوه بر اين كه مهارت هاي آشپزي و اعتمادبه نفس شما را افزايش مي دهند، قيمت كمتري دارند و حتي مي توانيد كسب وكار خانگي خودتان را نيز راه اندازي كنيد.

شركت خلاق و نوآور «اميد انديشان كيان ايرانيان» با نام تجاري «تاندوري» دوره هاي آموزشي مختلف آشپزي را به صورت ويدئوهايي باكيفيت براي علاقه مندان به اين هنر ارائه مي كند. به خصوص در اين روزهاي نزديك به تعطيلات نوروز با تاندوري، هم مي توانيد شيريني عيد درست كنيد و هم خاطره خوشمزه اي از تعطيلات امسال براي خودتان بسازيد.

اگر مي پرسيد سر و كله «تاندوري» در حوزه آموزش آنلاين آشپزي از كجا شروع شد، بايد بگويم اين شركت مسير خود را به عنوان رسانه اي تبليغاتي براي فروشگاه هاي مواد غذايي و لوازم آشپزخانه شروع كرد و ابتدا محصولات و توليدات آنها را نمايش مي داد. اما ازآنجا كه با استقبال زيادي در اين بخش روبه رو نشد و هزينه تبليغات نيز گران بود، تصميم گرفت تغيير رويه دهد و در مسير آموزش صحيح آشپزي در خانه براي همه افراد، قرار گرفت.

اگر در تهيه غذايي مهارت داريد و مي خواهيد آن را به ديگران نيز آموزش دهيد، همين حالا كيوآر كد پايين صفحه را با دوربين گوشي اسكن كنيد تا وارد سايت تاندوري شويد. به علاوه در اپليكيشن تاندوري به دستورپخت صدها غذا و شيريني رايگان دسترسي داريد تا از پخت آنها لذت ببريد.

در شرايط همه گيري كرونا، بسياري از افراد شركت در دوره هاي آموزشي مجازي را به دوره هاي حضوري ترجيح مي دهند.

در تاندوري علاوه بر اينكه كلاس شما، در آشپزخانه خودتان برگزار مي شود، درحالي كه بسياري از كسب وكارها ممكن است تعطيل شده باشند و افراد منبع درآمد خود را ازدست داده باشند، دوره هاي تاندوري، برمبناي آماده سازي فراگيران براي ورود به دنياي كسب وكار طراحي شده اند.

يادگيري آسان آشپزي با تاندوريمحمدصالح جواهري، هم بنيان گذار تاندوري در گفت وگو با جام جم مي گويد: «با پايان هر دوره، از فراگيران نظرسنجي به عمل مي آيد. طبق نتايج اين نظرسنجي ها، 30درصد شركت كننده ها باهدف ورود به بازار كار اين دوره ها را مي گذرانند و از اين تعداد، 70درصدشان تا به امروز موفق شده اند، كسب وكار خانگي خودشان را راه اندازي كنند.»

وي درادامه مي افزايد: « تاندوري نيز براي كمك به كارآفريني و همراهي فراگيرانش، در كنار دوره هايي كه قابليت راه اندازي كسب وكار دارند، كتابچه آموزش ورود به دنياي كسب وكار را هديه مي دهد.»

منتظر دوره هاي جديد تاندوري باشيد! درحال حاضر دوره هاي كيك هاي كافه اي، پاستا و فرش پاستا، شكلات دست ساز، چيزكيك، نوشيدني هاي سرد، كوكي هاي كافي شاپي، فينگرفود، باقلوا استانبولي و كنافه و شيريني هايي براي عيد نوروز، در وب سايت تاندوري در دسترس شماست.

محمد صالح جواهري از اضافه شدن دوره هاي جديد آموزش پخت شيريني فرانسوي، خميرها و نان ها، فست فود، آشپزي ايراني و فرنگي در آينده اي نزديك خبر مي دهد و درادامه مي افزايد: «ما در تاندوري، ماهيانه يك تا دو دوره جديد را براي مخاطبانمان آماده و اضافه مي كنيم. تمام دوره ها در تاندوري از 50هزار تا 300هزار تومان قيمت گذاري شده اند و در مقايسه با دوره هاي آنلاين و ديگر دوره هاي مجازي، فقط يك دهم آنها قيمت داشته و از تنوع و كيفيت بيشتري برخوردار هستند.»

برنامه تاندوري براي آينده نزديك به گفته هم بنيان گذار تاندوري: «به زودي زبان هاي تركي و عربي نيز به صورت زيرنويس به دوره هاي آموزشي تاندوري اضافه خواهند شد و قدم به قدم براي تبديل شدن به بزرگ ترين مرجع آموزش آشپزي در كشور پيش خواهيم رفت.»

يادگيري آسان آشپزي با تاندوري

جواهري درادامه مي گويد: «براي آن دسته از مخاطبان تاندوري كه متقاضي دريافت گواهي نامه گذراندن دوره ها بوده اند، بايد بگويم تا نيمه اول سال آينده اين امكان نيز فراهم خواهد شد.»

مزيت شركت در دوره هاي آموزش آشپزي تاندوري در اين اپليكيشن، خبري از تبليغات مزاحم و هميشگي نيست.
در تاندوري، دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و بين يك تا پنج ساعت هستند.
امكان پرسش و ارتباط با مدرس هر دوره، در پنل گفت وگو فراهم شده است.
تاندوري دستيار آشپزي شماست تا تجربه لذت بخشي را از آشپزي برايتان بسازد.
آموزش ها را بهترين و مجرب ترين مربي هاي آشپزي و شيريني پزي ارائه مي دهند.
ويدئوهاي آموزشي با بالاترين كيفيت و در دكور اختصاصي تاندوري ضبط مي شود.
تمام مراحل آموزش با چهار دوربين فيلمبرداري شده اند تا تمام زوايا را پوشش دهند.
حجم مصرفي اينترنت در اپليكيشن تاندوري براي تماشاي ويدئوها نيم بها محاسبه مي شود.
با شركت در هر دوره، جزوه شامل دستورپخت ها و مواد اوليه را به عنوان هديه دريافت خواهيد كرد.
هركجا و هر زمان، با تلفن همراه و تبلت و كامپيوتر شخصي خود، براي هميشه به دوره ها دسترسي خواهيد داشت.
در بعضي از دوره ها، فقط با تماشاي 10دقيقه فيلم آموزشي و 30دقيقه تمرين، مي توانيد فوت وفن ها را فراگيريد.
تاندوري، شبكه اي اجتماعي براي علاقه مندان به غذاست. مي توانيد در آنجا دوستاني با علايق مشترك پيدا كنيد.

ريحانه رادي - نشان ايراني 2 / روزنامه جام جم
   تاریخ: ۱۵:۵۷ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۸