دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تجليل از نخبگان و برگزيدگان اولين رويداد ملي شاهد با حضور معاونين ريس جمهور برگزار مي شود
 
مراسم تجليل از برگزيدگان اولين رويداد ملي شاهد ويژه نخبگان شاهد و ايثارگر سراسر كشور با حضور دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و مهندس اوحدي معاون رييس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعي از مسيولين عالي كشوري برگزار مي شود.
مراسم تجليل از نخبگان و برگزيدگان اولين رويداد ملي شاهد با حضور معاونين ريس جمهور برگزار مي شود
مراسم تجليل از نخبگان و برگزيدگان اولين رويداد ملي شاهد با حضور معاونين ريس جمهور برگزار مي شود مراسم تجليل از برگزيدگان اولين رويداد ملي شاهد ويژه نخبگان شاهد و ايثارگر سراسر كشور با حضور دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و مهندس اوحدي معاون رييس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعي از مسيولين عالي كشوري برگزار مي شود.

به گزارش برنا؛ رويداد شاهد يك رويداد آموزشي-تجربي-تجاري ويژه خانواده هاي معظم شهداء، ايثارگران، جانبازان با متد بين المللي است كه با محوريت مركز دانش پژوهان و تشكلهاي شاهد و ايثارگر بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعيت فرزتدان شاهد و ايثارگر نوانديش خدمتگزار برگزار گرديده است.

رويداد شاهد به منظور توانمند سازي طرح هاي استارت آپي خانواده معظم شهدا و ايثارگران در راستاي تحقق ترويج نوآوري، كارآفريني و توسعه مهارتهاي كسب و كار در شهريور ماه 99 اقدام به فراخوان سراسري نمود و در اين مدت بيش از 300 طرح استارت آپ به دبيرخانه ارسال گرديد . در اين همايش برترين طرح ها و يا ايده هاي قابل اجرا توسط كميته داوري مورد شناسايي، ارزيابي قرار گفته است و از طرح هاي پذيرفته شده در هر محور، تقدير و جوايز نفيسي بدان اعطا خواهد شد.

مراسم تجليل از برگزيدگان اين رويداد و نمايشگاه دستاوردهاي استارتاپ هاي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، جانبازان كه با حضور دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و مهندس اوحدي معاون رييس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعي از مسئولين عالي كشوري و با حمايت مركز دانش پژوهان و تشكلهاي شاهد و ايثارگر بنياد شهيد و امور ايثارگران و همكاري جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نو انديش خدمتگزار در روز 20 اسفند ماه در تالار مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي برگزار مي شود.
منبع خبر:
برنا نيوز
   تاریخ: ۱۹:۰۴ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۲