دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار يزد تقويت ستاد اقتصاد مقاومتي را خواستار شد
 
يزد- ايرنا- استاندار يزد گفت: ستاد اقتصاد مقاومتي در عمل اتاق فرماندهي عليه جنگ اقتصادي دشمنان است و موضوع معمولي نيست ، بايد اين مجموعه براي موفقيت بيشتر استان در برنامه هاي پيش بيني شده روز به روز تقويت شود .
استاندار يزد تقويت ستاد اقتصاد مقاومتي را خواستار شد يزد- ايرنا- استاندار يزد گفت: ستاد اقتصاد مقاومتي در عمل اتاق فرماندهي عليه جنگ اقتصادي دشمنان است و موضوع معمولي نيست ، بايد اين مجموعه براي موفقيت بيشتر استان در برنامه هاي پيش بيني شده روز به روز تقويت شود .

به گزارش ايرنا، مهران فاطمي عصر پنجشنبه در نشست ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان افزود : اينجا اتاق فرماندهي جنگ اقتصادي است و نبايد افراد معمولي كه قدرت تصميم گيري ندارند در اين جلسه ها شركت كنند و نقطه قوت اين نشست ها را پيگيري مشكل ها تشكيل مي دهد و نبايد حس عادي در اين جلسه وجود داشته باشد.

وي به اهميت پيگيري مسايل مرتبط به صورت جدي اشاره كرد و حل مشكل سرمايه گذاري در حوزه گردشگري و شهرداري ها ي استان را مورد تاكيد قرار داد و يادآور شد: اينجا، اتاق جنگ اقتصادي است و اگر قرار باشد توجيه و حرف هايي عادي رد و بدل شود برگزاري اين اين نوع جلسه هيچ موضوعيتي ندارد.

استاندار يزد در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفيت نخبگان و صاحب نظران در كارگروه هاي مختلف استان تاكيد كرد و گفت: بايد از ظرفيت نخبگان و كارشناسان و افراد خوش فكر در كارگروه هاي مختلف استاني استفاده كرد تا حركتي نو و مسيري جديد ايجاد شود.

به گفته فاطمي، بايد موانع و مشكل طرح هايي كه پيشرفت فيزيكي قابل توجهي دارند تا پايان سال و حتي در دهه فجر به سرانجام برشد .

وي در ادامه بر تشكيل و تقويت ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي در 111 شهرستان استان يزد تأكيد كرد.

چهارم مهرماه سال 1400 شمسي ، آقاي فاطمي در حلسه هيات دولت كه به رياست آيت الله سيد ابراهيم رئيسي برگزار شد، پس از بررسي سوابق اجرايي و مديريتي وي به عنوان پانزدهمين استاندار يزد پس از پيروزي انقلاب اسلامي رأي اعتماد داد.

يزد با يك ميليون و 200 هزار نفر جمعيت 11 شهرستان دارد كه 87 درصد در 24 شهر و بقيه در روستاها و آبادي ها زندگي مي كنند و از مجموع جمعيت روستايي 9 هزار نفر عشاير هستند كه عمدتا در شهرستان هاي خاتم و ابركوه زندگي مي كنند.

برچسب ها
- توسعه ايران
- جهش توليد
- يزد
- اقتصاد مقاومتي
- اشتغال زايي
منبع خبر:
ايرنا
   تاریخ: ۲۰:۱۱ - ۲۲/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۳۲