دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همسر شهيد بزرگر خواستار توجه به توانمنديهاي ايثارگران در سفر رئيس جمهور به اردبيل شد
 
همسر شهيد برزگر به نمايندگي از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و بانوان ايثارگر در ديدار با رئيس جمهور كشور در اردبيل خواستار توجه به ظرفيت ها و توانمنديهاي ايثارگران شد.
به گزارش ايثار از استان « اردبيل»، حجت الاسلام دكتر رئيسي رئيس جمهور كشور 30 مهر ماه در سفر خود به اردبيل با جمعي از خانواده هاي شهدا و ايثارگر، نخبگان،علما و جمعي از اقشار مردم اردبيل ديدار كرد.
در اين ديدار رويا احمديان همسر سردار شهيد شاپور برزگر عنوان كرد: اردبيل مهد مردان و ديار ايثار و شهيدان است و يكي از افتخاراتش داشتن ايثارگران قهرمان، خوش فكر، ولايت مدار و تحصيل كرده است و اين خطه با داشتن 19 زن شهيد و 17 زن جانباز، 1344 مادر شهيد و 3400 شهيد نقش مهمي در حفظ ارزش هاي نظام مقدس اسلامي دارد.
وي نشاط، آموزش، تقويت خود باوري، تسهيل امر ازدواج و فرزند آوري و مسكن جوانان را از مهمترين نيازهاي حوزه بانوان و جامعه ايثارگري استان عنوان كرد و افزود: در كنار اين موارد اشتغال فرزندان شهدا و ايثارگران مهم ترين دغدغه جامعه ايثارگري است كه اميد مي رود گام هاي اساسي براي آنها برداشته شود.
همسر شهيد برزگر همچنين خواستار اجر نهادن به خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و گسترش برنامه هاي فرهنگي در حفظ ارزش هاي والاي شهدا و نظام اسلامي شد.
انتهاي پيام./
   تاریخ: ۲۱:۵۷ - ۳۰/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۵۵