دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

102 مصوبه در سفر استاني رئيس جمهور به اردبيل
 
رئيس دفتر رئيس جمهور از نهايي شدن 102 مصوبه در سفر استاني رئيس جمهور به استان اردبيل خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، آقاي اسماعيلي در ارتباط زنده تصويري با استوديوي پخش خبر 21 شبكه اول سيما در حاشيه جلسه شوراي اداري استان اردبيل در محل سالن ولايت اين شهر افزود: مصوبات پاياني سفر رئيس جمهور در حال نهايي شدن است.
او ادامه داد: در اين سفر حدود 102 مصوبه براي پروژه هاي گوناگون اين استان صورت خواهد پذيرفت برخي از آن ها ناظر به پروژه هاي كلان و مگاپروژه هاي در حال اجرا در اردبيل است.

{$sepehr_media_7148673_400_300}

در اين ميان آن هايي كه نيمه تمام هستند در اولويت ما خواهد بود و در تأمين اعتبار قرار خواهند گرفت. پروژه هايي مانند راه آهن ميانه، اردبيل و پروژه پايا به سند خداآفرين و پروژه هايي در كشت و صنعت مغان در خصوص كشت هاي گلخانه اي و پروژه آزادراه اردبيل به پارس آباد و مشكين شهر را مي توان نام برد كه در اين سفر مشكلاتشان مرتفع و تسريع در اجرا شد.
آقاي اسماعيلي افزود: بخشي از اين مصوبات ناظر به محروميت زدايي از نقاط مختلف استان است در اين ارتباط كمك هايي به محرومان و مشاغل خانگي و تأمين نيازمندي هاي افراد تحت پوشش كمك هاي امداد و بهزيستي و ستاد اجرايي و بنياد مستضعفان براي كارآفريني در حوزه هاي گوناگون انجام خواهد شد. پروژه هاي ديگري مانند راه هاي روستايي و گاز رساني به تعداد زيادي از روستا ها و جمع آوري مدارس كانكسي در استان اردبيل نيز از اولويت هاي مورد تصويب قرار گرفته است.
رئيس دفتر رئيس جمهور ادامه داد: پروژه هايي در حوزه بهداشت و درمان و تكميل برخي بيمارستان ها در شهر هاي مختلف استان اردبيل و تكميل برخي مدارس در اين استان در زمره پروژه هاي مصوب نهايي در سفر استاني رئيس جمهور قرار گرفته و ان شاء الله عملياتي و اجرايي خواهد شد.
   تاریخ: ۰۱:۲۲ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۴۶