دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آينده استان اردبيل با اقداماتي كه صورت مي گيرد، كاملا متفاوت خواهد شد/ دولت مصمم است جايگاه و سطح استان اردبيل را ارتقا دهد
 
رئيس جمهور با اشاره به برنامه ها و تصميمات دولت براي ايجاد تحول و شتاب در آباداني و پيشرفت استان اردبيل گفت: با اقداماتي كه براي اين استان در دستور كار قرار گرفته است، آينده استان اردبيل كاملا متفاوت مي شود و شاهد كاهش بيكاري، افزايش اشتغال و پيشرفت استان در بخش هاي مختلف خواهيم بود.
آينده استان اردبيل با اقداماتي كه صورت مي گيرد، كاملا متفاوت خواهد شد/ دولت مصمم است جايگاه و سطح استان اردبيل را ارتقا دهد
رئيس جمهور در نشست خبري پايان سفر به استان اردبيل: آينده استان اردبيل با اقداماتي كه صورت مي گيرد، كاملا متفاوت خواهد شد/ دولت مصمم است جايگاه و سطح استان اردبيل را ارتقا دهد رئيس جمهور با اشاره به برنامه ها و تصميمات دولت براي ايجاد تحول و شتاب در آباداني و پيشرفت استان اردبيل گفت: با اقداماتي كه براي اين استان در دستور كار قرار گرفته است، آينده استان اردبيل كاملا متفاوت مي شود و شاهد كاهش بيكاري، افزايش اشتغال و پيشرفت استان در بخش هاي مختلف خواهيم بود.

به گزارش برنا، آيت الله دكتر سيد ابراهيم رئيسي در پايان سفر به استان اردبيل، در نشست خبري با تشريح برنامه ها و تصميماتي كه براي رفع مشكلات استان اردبيل اتخاذ شده است، گفت: استان اردبيل از ظرفيت هاي بسيار زيادي برخوردار است و دولت مصمم است با فعال كردن ظرفيت ها، جايگاه و سطح استان اردبيل را ارتقا دهد.

رئيس جمهور با بيان اينكه وجود طرح هاي نيمه تمام در استان اردبيل مردم استان را رنج مي دهد، گفت: برخي از پروژه ها چندين سال است كه معطل مانده و تاخير در تكميل آن، باعث ايجاد فرسودگي در تجهيزات و زيرساخت ها شده است.

آيت الله رئيسي ضرورت تكميل جاده هاي مواصلاتي و جلوگيري از تلفات جاده اي را براي استان حائز اهميت دانست و گفت: در بازديد از جاده پارس آباد- اردبيل مقرر شد با اولويت بندي ، اين پروژه به سرعت تكميل شود و به بهره برداري برسد.

دكتر رئيسي افزود: همچنين مقرر شد راه آهن اردبيل كه با تاخير چندين ساله به يك آرزو براي مردم اردبيل تبديل شده است، با اقدام جهادي و تامين اعتبار لازم هر چه سريع تر به بهره برداري برسد.

رئيس جمهور گفت: فروش مازاد دارايي هاي دولت، يكي از راه هاي تامين اعتبار براي اجراي طرح هاي عمراني و زيربنايي اين چنيني خواهد بود.

آيت الله رئيسي گفت: براي توسعه كشاورزي استان هم مقرر شد حوزه صنايع تبديلي و تضمين خريد محصولات كشاورزي با اولويت پيگيري شود.

آقاي رئيسي با اشاره به مطالبه مردم استان در زمينه مناطق آزاد گفت: تاسيس منطقه آزاد جزو مصوبات مجمع تشخيص مصلحت است اما بايد توجه داشت كه مناطق آزاد نبايد به مركز واردات كالا تبديل شود.
منبع خبر:
برنا نيوز
   تاریخ: ۰۸:۲۳ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۴۸