دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دولت به نخبگان و فرهيختگان در استان ها توجه جدي دارد
 
رئيس جمهور، گفت: باور داريم كه در بين زنان، مردان و جوانان شهرستان ها، چهره ها، ابتكارات و خلاقيت هايي وجود دارد كه چه بسا در تهران نمي توان آن را پيدا كرد لذا دولت به نخبگان و فرهيختگان در استان ها توجه جدي دارد.
رئيس جمهور، گفت: باور داريم كه در بين زنان، مردان و جوانان شهرستان ها، چهره ها، ابتكارات و خلاقيت هايي وجود دارد كه چه بسا در تهران نمي توان آن را پيدا كرد لذا دولت به نخبگان و فرهيختگان در استان ها توجه جدي دارد.

رضازاده// دولت به نخبگان و فرهيختگان در استان ها توجه جدي داردبه گزارش ايكنا از اردبيل، حجت الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي، رئيس جمهور، 30 مهرماه، در ديدار نخبگان، علما، خانواده شهدا، ايثارگران و شماري از قشرهاي مردم استان اردبيل، اظهار كرد: دولت مصمم است ظرفيت هاي اقتصادي استان را در حوزه هاي كشاورزي، گردشگري، ديجيتال و فناوري هاي نو و دانش بنيان فعال كند.

وي بيان كرد: باور داريم كه در بين زنان، مردان و جوانان شهرستان ها، چهره ها، ابتكارات و خلاقيت هايي وجود دارد كه چه بسا در تهران نمي توان آن را پيدا كرد لذا دولت به نخبگان و فرهيختگان در استان ها توجه جدي دارد.

رئيس جمهور، گفت: دولت به توسعه علم، فناوري و شركت هاي دانش بنيان در سطح استان ها تاكيد جدي دارد و معتقديم حمايت از فعاليت شركت هاي دانش بنيان در حوزه صنعتي و كشاورزي استان اردبيل مي تواند ارزش افزوده فراواني به همراه داشته باشد.

رئيسي تصريح كرد: ظرفيت هاي توسعه صنعت گردشگري در سطح استان اردبيل اولويت اساسي بوده و استان اردبيل از جاذبه هاي گردشگري كم نظيري برخوردار است و توجه به اقتصاد گردشگري استان مي تواند ضمن ايجاد اشتغال و توليد ثروت، در بخش توليد و اقتصاد استان رونق ايجاد كند.

رئيس جمهور، توسعه خطوط راه آهن را از جمله اقدامات زيربنايي در رونق اقتصاد گردشگري دانست و گفت: راه آهن استان اردبيل قرار بود در 6 سال به بهره برداري برسد اما متاسفانه سال ها به تاخير افتاده و امروز در جريان بازديد از راه آهن اردبيل به مسئولان تاكيد كردم خط آهن استان با جديت پيگيري شود تا هرچه سريع تر به بهره برداري برسد.

رئيسي تصريح كرد: آينده اي بسيار روشن براي اردبيل، مي بينم و به آن اميدوار هستم و اطمينان دارم كه با روحيه كار و تلاش و اخلاص، گشايش هاي زيادي در حوزه هاي مختلف در كشور ايجاد خواهد شد.

وي گفت: حاشيه نشيني حاصل بي توجهي به اقتصاد روستا است و برنامه دولت فعال كردن اقتصاد روستايي است تا بخش كشاورزي با اقداماتي از جمله خريد تضميني محصولات كشاورزي، براي روستاييان، اقتصادي و به صرفه باشد.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه توجه به ارتقاي فرهنگ جامعه در حقيقت ريل گذاري براي پيشرفت در مسائل اجتماعي، اقتصادي و زيربنايي است، گفت: رسيدگي به مسائل اقتصادي و معيشتي مردم، دولت را از توجه به مسئله فرهنگ بازنخواهد داشت.

وي گفت: استان اردبيل مفاخر و شخصيت هاي بزرگ ديني، فرهنگي و علمي را تقديم بشريت كرده و سلوك رفتاري مفاخر استان به عنوان الگويي در پيش روي انسان ها قرار دارد.

انتهاي پيام
منبع خبر:
خبرگزاري قرآن
   تاریخ: ۱۰:۲۹ - ۰۱/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۵۲