دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اردوغان: نمي توان جلوي توسعه اقتصادي تركيه را گرفت
 
شفقنا- رجب طيب اردوغان براي حل بحران اقتصادي از مردم تركيه خواست كه به دولت اعتماد كرده و صبور باشند. به گزارش شفقنا از مهر به نقل از روسيا اليوم، رجب طيب اردوغان رئيس جمهور تركيه از مردم كشورش خواست تا نسبت به راه حل اقتصادي جديد صبور بوده و به دولت اعتماد كنند. اردوغان در كنفرانس مطبوعاتي پس ...

شفقنا- رجب طيب اردوغان براي حل بحران اقتصادي از مردم تركيه خواست كه به دولت اعتماد كرده و صبور باشند.

به گزارش شفقنا از مهر به نقل از روسيا اليوم، رجب طيب اردوغان رئيس جمهور تركيه از مردم كشورش خواست تا نسبت به راه حل اقتصادي جديد صبور بوده و به دولت اعتماد كنند.

اردوغان در كنفرانس مطبوعاتي پس از نشست هيئت دولت تركيه گفت: ما با نرخ بهره كم و نرخ ارز متعادل، توليد و اشتغال را پيش خواهيم برد. وي تاكيد كرد كه تركيه به سرعت براي توسعه صنعتي تلاش مي كند.

رئيس جمهور تركيه افزود كه اين بار نمي توان كارزار بزرگ توسعه تركيه را كه قرن ها براي رسيدن به آن تلاش كرده و شكست خورده، متوقف كرد.

تركيه در چند ماه اخير با بحران اقتصادي بزرگي مواجه شده است به نحوي كه ارزش پولي ملي اين كشور در يك سال اخير 45 درصد كاهش يافته است. اردوغان راهكار خروج از اين بحران را توسعه روابط با كشورهاي حاشيه خليج فارس مانند امارات و قطر مي داند.

انتهاي پيام

fa.shafaqna.com شفقنا در شبكه هاي اجتماعي: توييتر | اينستاگرام | تلگرام
منبع خبر:
شفقنا
   تاریخ: ۲۲:۴۱ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۵۳