دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشجويان بعد از انقلاب اسلامي سرمنشأ تحولات عظيم در ايران بودند
 
محمدرضا اسكندري گفت: دانشجويان به عنوان مهم ترين و تأثير گذارترين اقشار اجتماع، سرمنشأ تحولات عظيم بعد از انقلاب اسلامي در ايران بودند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمدرضا اسكندري مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ديدار صميمي جمعي از دانشجويان منطقه به دعوت بسيج دانشجويي شهرستان هاي خرمشهر و آبادان ضمن تبريك روز دانشجو گفت: دانشجويان بايد روحيات انتقادي خود را حفظ كنند؛ نسبت به كمبودها سؤال كنند و در عين حال به خود سازي انقلابي بپردازند.

او با تاكيد بر الگو قرار دادن مقام معظم رهبري براي تحول كشور تصريح كرد: ايشان بعنوان راهنماي مردم ايران خواهان تحولات سريع و آني در كشور هستند.

رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: به كار با نيروهاي جوان اعتقاد دارم و در تمامي مسئوليت هايي كه در اختيار داشتم از نيروهاي جوان و تازه نفس استفاده كردم.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص فروش ساختمان اين سازمان اظهار داشت: طي اين مدت نهادها و سرمايه گذاراني ابراز تمايل به خريد اين ملك نمودند كه در سفر رئيس دانشگاه آزاد اسلامي توافقات اوليه اي نيز حاصل شد كه در صورت نهايي شدن اين توافق، نتيجه آن اعلام خواهد شد.

اسكندري با تأكيد بر اينكه هزينه فروش ملك مي بايست صرف زيرساخت ها در اين منطقه شود، افزود: با ايجاد يك مركز جامع دانشگاهي، خصوصا دانشكده هاي بين المللي در اين ساختمان و جذب دانشجويان خارجي، اين منطقه ظرفيت تبديل شدن به قطب علمي در بين مناطق آزاد را خواهد داشت و بي ترديد ازعوايد آن زيرساخت هاي عمراني و فرهنگي نيز رشد چشم گيري مي كنند.

او خاطر نشان كرد: مناطق آزاد با هدف واردات محور بودن شكل نگرفته اند و بايد استارت توليد و صادرات در اين مناطق زده شود تا اشتغال ايجاد و معيشت مردم تحت تاثير قرار گيرد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تاكيد بر استفاده از ايده و طرح هاي دانشجويان در آينده، گفت: با كشور روسيه در زمينه هاي مختلف دانشگاهي و صادراتي بخصوص صادرات محصولات كشاورزي در حال رايزني هستيم.

رئيس هيات مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پايان در پاسخ به دغدغه مندي دانشجويان براي جلوگيري از تخلفات گذشته دراين سازمان گفت: دو كميته انتصابات و صيانت را تشكيل داديم تا بعد از اين، نظارت ها بر فضاي اداري سازمان بيشتر شود.
   تاریخ: ۲۲:۳۹ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۶۵