دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توديع و معارفه در گچساران / كنايه حسيني : آتش نارك پشت حصار خانه هزار متري خاموش نمي شود ! / شرط استاندار براي ماندن مديران!
 
توديع و معارفه در گچساران / كنايه حسيني : آتش نارك پشت حصار خانه هزار متري خاموش نمي شود ! / شرط استاندار براي ماندن مديران!
آئين تكريم و توديع معارفه فرماندار گچساران با حضور نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي،استاندار ،مديران شهرستاني و آحاد عظيم مردم گچساران در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.


آئين تكريم و توديع معارفه فرماندار گچساران با حضور نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي،استاندار ،مديران شهرستاني و آحاد عظيم مردم گچساران در سالن آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
در ابتداي اين آيين نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشروعيت ما خدمت گذاري به خلق خدا مي باشد و اكنون كه مجلس و دولت هر دو انقلابي و مردمي هستند ديگر بهانه اي براي كار نكردن و خدمت به مردم نداريم.
سيد ناصر حسيني پور با بيان اينكه ما محل رجوع مردم براي حل مشكلات ريز و درشتي آنها مي باشيم افزود: از طرف مردم به فرماندار جديد مي گوييم كه در دولت مردمي آقاي ريسي مردم از شما انتظار دارند كه روز و شب براي مشكلات اين شهرستان تلاش كنيد.
وي با اشاره به مجموعه نفت و گاز گچساران اظهار داشت: اين مجموعه حالا ديگر يك ريس جديد دارد كه در دولت انقلابي منصوب شده و اين افراد ديگر نمي توانند مثل ديگر افراد گذشته اگر كوه خامي،نارك يا ديل آتش سوزي داشت ،خودشان را در حصار خانه هاي چند هزار متري حبس كنند،بلكه در كنار مردم خواهند بود.
حسيني اضافه كرد: نبايد سر ريز نفت و گاز گچساران براي مردم شهرش فقط حق آلايندگي باشد ،بلكه نفت بايد مسيوليت اجتماعي خود را به مردم رادك،لبنان و سادات ادا كند.
وي با بيان اينكه مدير در دولت انقلابي بايد چشم و دست پاك باشد ،عنوان كرد: ما مدير ناپاك را نمي توانيم تحمل كنيم و در اين دولت جايگاهي ندارد.

گچساران

حسيني افزود: مردم نياز به مدير ميزي ندارند بلكه مدير بايد ميداني و آگاه از مشكلات مردم باشد.
وي بزرگترين مشكل مردم اين شهر را اشتغال عنوان كرد و گفت:براي حل ريشه اي مشكل اشتغال قرارگاهي مركزي اقتصادي در استانداري تشكيل شده كه اگر يك سرمايه گذار به شهرستان معرفي شد در پيچ و خم قانون خشك و بي روح ادارات درگير نباشد و بتواند در اسرع وقت اشتغالي در شهرستان ايجاد كند.
حسيني با اشاره به واگذاري زمين هاي منابع طبيعي به افراد براي ايجاد طرح و پروژه در شهرستان يادآور شد:به عنوان خادم مردم به شما قول خواهم داد تمامي زمين هاي منابع طبيعي كه در 15سال گذشته بنام ايجاد طرح و پروژه در اختيار افراد قرار داده شده كه تبديل به طرح نشده و هنوز در اختيار افراد قرار دارد از آن ها پس خواهم گرفت.
وي افزود: با همكاري فرماندار جديد و استاندار استان،بخش عظيمي از سرمايه گذار هاي كه تمايل به سرمايه گذاري در شهرستان دارند را حمايت و پروژه هاي نيروگاه سيكل تركيبي،منطقه ويژه اقتصادي،پتروشيمي دوم و كارخانه توليد كاشي را پيگيري خواهيم كرد .

گچساران

استاندار استان كهگيلويه و بويراحمد در بخش ديگر اين آئين تكريم و معارفه گفت:تنفيذ ها هميشه در حكومت نظام جمهوري اسلامي جاري بوده و اين تنفيذ ها تا زماني كه يك مدير صادقانه و بدون منت براي مردم خدمت كنند باقي خواهد ماند.
احمد زاده خطاب به فرماندار جديد افزود: اين استقبال باشكوهي كه امروز مردم از شما انجام داده نشانگر حمايت از شماست پس بايد بتوانيد با عملكرد پاك خود اين حمايت را بيشتر كنيد .
وي ياد آور شد: اين مردم بود كه انقلاب را نگه داشته و هر جا لازم بود از كشور دفاع كردند و هميشه پاي كار بودند ،پس بايد براي اين مردم خدمتگذار صادقانه و پاك دست بود.
احمد زاده گفت:. شما در جريان سياسي حاكم در كشور انتخاب شديد ولي براي خدمت رساني بايد همه مردم از طوايف و جريان ها را در يك چشم ببينيد و تفاوتي قائل نشويد.
وي خطاب به فرماندار و مديران افزود:اول به خودم و بعد به شما توصيه مي كنم براي اين مردمي كه همراه شما هستند كاري بي منت،جهادي و پاك انجام دهيم و اگر به هزار دليل نمي توان كار يك بنده خدايي را حل كرد،يك راه حل پيدا كنيد و گره از مشكل مردم باز كنيد.

گزارش تصويري معارفه فرماندار گچساران فرماندار سابق گچساران هم در اين جلسه گفت: كار كردن در اين شهرستان سختي هاي خود را دارد چرا كه اين شهر كريدور جنوب به جنوب و داراي 10درصد نفت و گاز مي باشد و 17درصد جوانانش بيكار كه نرخ بيماري آن از متوسط كشوري بالاتر مي باشد.
عليرضا اتابك افزود:حكم راني و حكومت كردن در اين شهر خيلي ساده نيست چرا كه بايد هم در شرايط كرونا كركره درآمد مردم را به خاطر تامين سلامتي پايين كشيد و هم جوابگوي مردمي باشي كه بدون واسطه و بدون پشتوانه به جلوي در فرمانداري مي آيند و با گريه تقاضاي كار مي كنند، و اينجاست كه متوجه مشكلات مردم مي شوي ولي كاري از دستت بر نمي آيد.
وي اظهار داشت: من براي گرفتن پست در نظام جمهوري از بدو خدمتم تا كنون به هيچ كسي متوسل نشدم و حتي براي آمدنم به گچساران 15ثانيه و براي رفتنم يك ثانيه با هيچ كسي صحبت نكردم.
اتابك يادآور شد: من در بحراني ترين شرايط اين شهرستان به اينجا انتقال داده شدم ،اعتبار نامه نماينده مردم رد شده بود و شهرستان بدون نماينده بود و از روز اول كاري وارد گود انتخابات شدم و فضاي ملتهبي بود تمامي سيستم ها در شهرستان بسته و مديران كل حاضر به آمدن به شهرستان نبودند چرا كه مديران كل فقط سر تعظيم جلوي نماينده فرو مي بردند و اين شهرستان هم نماينده نداشت.
وي خاطر نشان كرد: من آدم شفافي هستم دست خالي به اين شهر آمده ام نه زمين گرفتم نه كسي را براي اشتغال به پتروشيمي معرفي كردم از پتروشيمي فقط فحش خوردم ولي با اين حال كارگروهي تشكيل دادم كه افراد بيكار و بي پشتوانه بروند ثبت نام كنند و در پتروشيمي كار كنند.
اتابك با بيان اينكه خط قرمز من مردم مي باشد تصريح كرد:وقتي فضاي سياسي اين شهر را ديدم اولويت كاريم آرامش مردم بود و اولين جلسه را با اصولگرايان شهر گرفتم و گفتم در اتاق من به روي همه جريان ها باز است و به تمامي قول هايي كه داده بودم عمل كردم و در انتخابات بي طرف بودم .

وي اضافه كرد : در جريان انتخابات با اينكه بي طرف بودم ولي به عنوان فرماندار مي خواستند به من ظلم كنند و به من مي گفتند كاري بي رضاي خدا انجام بده و من زير بار حرفشان نرفتم و حق را گفتم و اين حرف بايد در حافظه تاريخي مردم گچساران بماند.
اتابك افزود: هنر يك فرماندار اين است كه به دولت كمك كند و من هم فرماندار دولت روحاني بودم و تلاش زيادي كردم و اين دولت هم فردا خداحافظي خواهد كرد و دولت ها مال نظام هستند و مشروعيت آنها آراي مردم است و بايد به يك ديگر احترام قايل شد.
در اين ائين از زحمات عليرضا اتابك فرماندار سابق گچساران تقدير و ديهيم به عنوان فرماندار جديد گچساران معرفي شد
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۲۲:۳۶ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۶۱