دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

كالا كارت بانك مهر ايران باهدف رفع مشكلات مردم راه اندازي شده است
 
كرمانشاه- ايرنا- مدير شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران استان كرمانشاه يكي از مهترين دغدغه هاي اين بانك را كاهش قدرت خريد مردم دانست و گفت: با راه اندازي طرح كالا كارت اندكي از مشكلات مردم را حل كرديم.
كالا كارت بانك مهر ايران باهدف رفع مشكلات مردم راه اندازي شده است كرمانشاه- ايرنا- مدير شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران استان كرمانشاه يكي از مهترين دغدغه هاي اين بانك را كاهش قدرت خريد مردم دانست و گفت: با راه اندازي طرح كالا كارت اندكي از مشكلات مردم را حل كرديم.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ «محمدرضا نجفي شعاع» عصر سه شنبه در نشست خبري با اشاره به اينكه در طرح كالا كارت با اشخاص و موسساتي قرارداد مي بنديم كه قيمت نقد و اقساط آنها يكي است افزود : بعد از انعقاد قرارداد در فروشگاه هاي لوازم خانگي، بيمه، سلامت و دندان پزشكي امروز هم با يكي از بهترين جراح هاي چشم كشور آقاي دكتر اميديان قرارداد همكاري امضا مي كنيم تا همشهري هاي ما از توانايي او استفاده كنند.

وي در خصوص كالا كارت هم افزود: در اين طرح يك كارت اعتباري تا سقف 50 ميليون تومان به مشتريان پرداخت مي كنيم كه مي توانند از پذيرنده هاي متنوعي كالاها و خدمات مورد نياز خود را دريافت كنند؛ اين كارت بدون نياز به سپرده گذاري و با كارمزد بسيار پاييني ارائه مي شود كه مي تواند قدرت خريد مردم را افزايش دهد و باعث شود قدري از دغدغه هاي مردم در اين شرايط اقتصادي دشوار، كاهش يابد.

مدير شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران استان كرمانشاه افزود: اين طرح با استقبال روبرو شده و روز به روز بر تعداد فروشگاه هاي طرف قرارداد بانك افزوده مي شود، به طوري كه تا كنون بيش از 27هزار كسب و كار در شهرهاي مختلف پذيرنده كالا كارت بانك مهر ايران شده اند و يك ميليون و 900 هزار نفر كالا كارت را دريافت كرده اند كه اين موضوع مي تواند قدرت انتخاب دريافت كنندگان كالاكارت را افزايش دهد.

نجفي شعاع در خصوص چگونگي استفاده از كالا كارت در چشم پزشكي هم گفت: بيماراني كه مشكل چشمي دارند مي توانند به مطب دكتر جليليان واقع در پاركينگ شهرداري جنب هتل راه كربلا مراجعه و معرفي نامه و پيش فاكتور خود را تحويل و به بانك ارائه دهند تا كالا كارت براي آنها در اقساط شش ماهه يا 9 ماهه يا 12 و يا 18 ماهه با كمترين سود ممكن صادر شود.

طرح كالا كارت بانك مهر مرا به آرزوي ديرينه ام رساند

دكتر اميديان هم در اين نشست گفت: در 28 سالي كه كار طبابت انجام مي دهم هميشه يكي از آرزوهاي من اين بوده كه بين پزشك و بيمار مباحث مالي مطرح نشود و هيچ بيماري به خاطر پول از درمان عقب نماند كه طرح كالا كارت بانك مهر ايران بسيار خوب است و چندين گام مرا به آرزوي ديرينه ام مي رساند.

اين فوق تخصص جراحي چشم افزود: كساني كه مشكل آب مرواريد، ناخنك چشمي، ضايعات چشمي، قرنيه، پلك، انحرافات چشمي، ضعيفي، دوربيني و نزديك بيني دارند با مراجعه به مطب مي توانند از خدمات كالا كارت بانك مهر استفاده كنند.

بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان كرمانشاه با دكتر«جليل اميديان»فوق تخصص جراحي چشم در قالب طرح كالا كارت تفاهم نامه همكاري امضا كرد تا افرادي كه نيازمند خدمات مختلف جراحي چشم هستند و توانايي پرداخت هزينه را ندارند با كالا كارت بانك مهر از اين خدمات استفاده و درمان خود را انجام دهند.

بانك قرض الحسنه مهر در 22 آذر سال 1386 آغاز به كار كرد. اين بانك در حال حاضر با بيش از 530 شعبه فعال در سراسر كشور در حال ارائه خدمت به هموطنان است.

پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در حوزه هاي اشتغال و كارآفريني، معيشت، ازدواج، درمان و حمايت از مددجويان سازمان هاي حمايتي و سازمان هاي مردم نهاد از جمله خدمات اين بانك است. پرداخت وام هاي قرض الحسنه به 10 ميليون و 500 هزار نفر حاصل خدمات اين بانك در طول 14 سال فعاليت بوده است.

برچسب ها
- چشم پزشكي
- بانك مهر ايران
- كرمانشاه
- وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي
منبع خبر:
ايرنا
   تاریخ: ۲۲:۳۴ - ۰۵/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۹۶