دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست جديد اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان رشت معرفي شد
 
به گزارش ليجار نقل از پايگاه اطلاع رساني فرمانداري شهرستان رشت؛ دكتر حميد رضا امام پناهي در نشستي كه به منظور معارفه سرپرست جديد اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان رشت  با حضور مهندس آقاجاني مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي گيلان برگزار شد، با تقدير از زحمات آقاي علي لقماني و آرزوي (...) ...
سرپرست جديد اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان رشت معرفي شد

رشت-ليجار:با حضور سرپرست فرمانداري رشت و اداره كل تعاون، مدير كل كار و رفاه اجتماعي استان، با تقدير از زحمات آقاي علي لقماني، سجاد پورموسي به عنوان سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي رشت معرفي شد.
به گزارش ليجار نقل از پايگاه اطلاع رساني فرمانداري شهرستان رشت؛ دكتر حميد رضا امام پناهي در نشستي كه به منظور معارفه سرپرست جديد اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان رشت  با حضور مهندس آقاجاني مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي گيلان برگزار شد، با تقدير از زحمات آقاي علي لقماني و آرزوي موفقيت براي آقاي سجاد پورموسي به عنوان سرپرست جديد اداره تعاون، كار و رفاه شهرستان رشت، تاكيد كرد: بر اساس نگاه دولت، كارگزاران نظام بايد با رويكردي مردمي، با حضور ميداني و بدور از قواعد دست و پا گير اداري از نزديك مشكلات و موانع را بررسي و نسبت به رفع آن اقدام كنند.

وي با تاكيد بر لزوم ارائه راهبردهاي جديد و كارشناسي براي برون رفت از مشكلات ، اضافه كرد: ضرورت دارد دستگاه هاي دولتي با هم افزايي در بحث اشتغال و بالا بردن سطح توليد تا رفع كامل معضلات در كنار مردم باشند .

نماينده عالي دولت در مركز استان با اشاره به اين كه مديران دولتي بايد با نگاه انقلابي، منشاء تغييرات مثبت در ادارت باشند؛ گفت: با توجه به حجم بالاي استقرار واحدهاي صنعتي استان در شهرستان رشت، مجموعه فرمانداري و دستگاه هاي دولتي براي همراهي در حل مشكلات حوزه توليد و كارگري آمادگي كامل دارند.

سرپرست فرمانداري رشت با تقدير از زحمات لقماني رئيس سابق اداره تعاون، كار و رفاه شهرستان رشت، افزود: اميدواريم با حضور آقاي پورموسي و تجاربي كه از سالهاي خدمت اندوخته اند شاهد ارتقاء شاخص خدمت رساني به مردم در مجموعه اداره تعاون، كار و رفاه رشت باشيم.

گفتني است سجاد پورموسي پيش از اين رياست اداره تعاون، كار و رفاه شهرستان هاي آستانه اشرفيه و صومعه سرا را در كارنامه كاري خود دارد.
منبع خبر:
لیجار
   تاریخ: ۲۲:۳۰ - ۰۵/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۰۵