دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

43500 تماس و نامه مردم استان گلستان به رئيس جمهور پاسخ داده مي شود
 
گروه استان ها- استاندار گلستان از مديران اين استان خواست تا پايان فرودين ماه 1401 به 43 هزار و 500 تماس و نامه مردم اين استان در سفر اخير رئيس جمهور پاسخ داده و تعيين تكليف كنند.
43500 تماس و نامه مردم استان گلستان به رئيس جمهور پاسخ داده مي شود
گروه استان ها- استاندار گلستان از مديران اين استان خواست تا پايان فرودين ماه 1401 به 43 هزار و 500 تماس و نامه مردم اين استان در سفر اخير رئيس جمهور پاسخ داده و تعيين تكليف كنند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاري تسنيم از گرگان، به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، علي محمد زنگانه درباره پيگيري نامه هاي مردمي در سفر رياست جمهوري به استان گلستان اظهار داشت: يكي از اقدامات ارزشمند در سفرهاي استاني رئيس جمهور فعاليت بيش از پيش مركز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) يا سامانه 111 است.

وي بيان كرد: در جريان سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان گلستان بيش از 43 هزار و 500 تماس و نامه وصول شد كه همگي آنها دسته بندي و با ارجاع به دستگاه هاي اجرايي در فرآيند پاسخگويي قرار گرفته اند.

وي خاطرنشان كرد: بيشترين حجم درخواست ها با 29 درصد در حوزه كمك هاي مالي و امرار معاش بوده كه با توجه به تفاهم نامه كميته امداد و بانك ها به اين نهادهاي حمايتي ارجاع شده است.

استاندار گلستان يادآور شد: 25 درصد درخواست ها در حوزه تسهيلات و امور بانكي بوده كه با توجه به پيش بيني هاي صورت گرفته پيش از سفر در گردش كار قرار گرفتند.

تعطيلي پنجشنبه ها در شهرستان هاي تهران مشكل ساز شده است/ سفر رئيس جمهور به استان تهران
دستاوردي ديگر از سفر رئيس جمهور به لرستان|150 ميليارد تومان اعتبار براي تكميل چهارخطه هاي لرستان اختصاص يافت

زنگانه ادامه داد: حدود 10 درصد درخواست ها در حوزه اشتغال و كارآفريني بوده كه جهت مديريت تسهيلات اشتغال آفريني به صندوق كارآفريني اميد ارجاع داده شد.
به گفته وي هشت درصد درخواست هاي مردمي پيرامون موضوعات مشاوره اي مرتبط با كارآفريني بوده كه به دستگاه هاي ذيربط ارجاع داده شد.

وي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد اهتمام ويژه اي در خصوص فرآيند رسيدگي به مكاتبات مردمي داشته باشند و البته نظارت عاليه بر فرآيند رسيدگي به تمام مكاتبات بر عهده دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوققي استانداري است.

استاندار گلستان با بيان اينكه امسال يكي از شاخص هاي اصلي ارزيابي مديران دستگاه هاي اجرايي نحوه رسيدگي به مكاتبات مردمي است تاكيد كرد: اگر چنانچه با هر يك از شهروندان تا پايان فروردين ماه تماسي پيرامون پيگيري درخواست آنها صورت نگرفت با سامانه 111 تماس گرفته و پيگيري مجدد را انجام دهند.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۵۹ - ۱۷/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۹۹