دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي دزفول راه اندازي شد
 
دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول با حضور معاون فرهنگي و دانشجويي اين واحد دانشگاهي راه اندازي شد.
دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي دزفول راه اندازي شد
دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول با حضور معاون فرهنگي و دانشجويي اين واحد دانشگاهي راه اندازي شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از دزفول، دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي در راستاي خدمت رساني به جوانان به ويژه دانش آموزان و دانشجويان با حضور محسن چگين در دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول راه اندازي شد.

معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول در آيين گشايش اين دفتر اظهار كرد: دفتر مشاوره و هدايت تحصيلي با بهره گيري از استادان دانشگاه و همكاران خبره در كار مشاوره، انتخاب رشته و هدايت تحصيلي در رشته هاي مختلف دانشگاه هاي دولتي و دانشگاه آزاد اسلامي راه اندازي و آغاز به كار كرده است.

چگين افزود: در اين دفتر امكان ارتباط مستقيم با مشاوران و استادان دانشگاه وجود دارد و براي هر يك از مراجعان، مشاوره به صورت تيمي و از جوانب مختلف صورت مي گيرد. مراجعان مي توانند براي اخذ اطلاعات بيشتر از محيط و آزمايشگاه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول نيز بازديد كرده و در صورت تمايل اين دانشگاه را براي ادامه تحصيل انتخاب كنند.

وي اضافه كرد: سعي مي شود در ادامه انجام مشاوره و هدايت تحصيلي متقاضيان به صورت مجازي نيز برقرار شود تا به هر دليلي كه مراجعان امكان حضور نداشته باشند از اين طريق با آنان ارتباط برقرار كنند.

معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد دزفول گفت: دفتر مشاوره اين واحد دانشگاهي در نظر دارد در راستاي خدمت رساني به جوانان و همشهريان به مرور مشاوره هاي تخصصي از قبيل كارآفريني، اقتصادي، ورزشي، تغذيه، حقوقي، اعتقادي و .... را ارائه كند.

انتهاي پيام/4121/4062/
منبع خبر:
آنا
   تاریخ: ۱۵:۳۰ - ۲۹/۰۶/۱۳۹۹   بازدید: ۹۵