دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آذربايجان غربي در مسير كارآفريني حركت مي كنند
 
سجاد برغول گفت: كانون هاي مساجد اقدامات بسياري انجام شده است كه كارآفريني يكي از شاخص ترين آن است.


سجاد برغول گفت: كانون هاي مساجد اقدامات بسياري انجام شده است كه كارآفريني يكي از شاخص ترين آن است.

«سجاد برغول» در گفتگو با خبرنگار شبستان در اروميه كه كارهاي بزرگي را در كارنامه كانوني خود به ثبت رسانده است، گفت: يكي از شاخص ترين فعاليت هاي كانون ما تلاش در بحث كارآفريني است.

مسئول كانون نورالانوار اروميه افزود: مسئله شغل و درآمد در جامعه امروز به يكي از مشكلات اساسي تبديل شده است و ما نيز به عنوان كساني كه براي رفع مشكلات مردم تلاش مي كنيم بر خود واجب دانستيم كه در مسير اشتغال و كار آفريني آستين هاي همت خود را بالا بزنيم.

وي گفت: اصلاح كشت انگور در 4 هكتار زمين با حمايت خيرين يكي از اقدامات شاخص كانون نورالانوار اروميه است.

اين مسئول كانون خاطرنشان كرد: در روزهاي كرونايي نيز اعضاي كانون در مسئله توزيع بسته هاي معيشتي و همچنين كمك به نيازمندان محله و كساني كه به نوعي با اين ويروس فقدان شغل و درآمد روبه رو شدند نيز از ديگر فعاليت هاي كانون ما به شمار مي آيد.

برغول خاطر نشان كرد: اميدواريم بتوانيم در كانون هاي مساجد به عنوان خدمتگزاران مردم در كنار مردم فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي زبانزدي را به مرحله اجرا برسانيم.

وي اضافه كرد: ما در كانون در تلاش هستيم كه بتوانيم با طرح ايده هاي نو و خلاق زمينه هاي رشد و شكوفايي مساجد و كانون ها را فراهم كنيم كه اميدواريم با ياري مسئولان اين مهم در كوتاه ترين زمان ممكن محقق شود.
منبع خبر:
شبستان
   تاریخ: ۱۶:۰۲ - ۱۸/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۷