دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهاد اشتغالزايي با گلريزان نيم ميليارد توماني خيران شهرستان قنوات قم
 
جهاد اشتغالزايي با گلريزان نيم ميليارد توماني خيران شهرستان قنوات قم
خيران بخش مركزي و شهرستان قنوات استان قم با گلريزان 500 ميليون تومان وجه نقد در رونق توليد منطقه خود و اشتغال همشهريان نيازمندشان مشاركت كردند.

به گزارش خبرگزاري موج قم، محسن مسعوديان راد ، مديركل كميته امداد استان قم در مراسم افتتاح مركز نيكوكاري كريمه اهلبيت كه بمناسبت ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بيش از 100 نفر از خيران و نيكوكاران اين شهر برگزار شد با اشاره به اينكه فقر با توزيع پول در بين نيازمندان حل نمي شود گفت: رويكرد كميته امداد براي كاهش فقر در كشور، مردمي كردن بيش از پيش اين نهاد، اشتغالزايي و توانمندسازي محرومان است.

وي با بيان اينكه راهبرد قرآن براي حذف فقر، پيوند اغنيا به فقرا است تأكيد كرد: تخصصي كردن مراكز نيكوكاري از برنامه هاي مهم كميته امداد براي بهره گيري از اين راهبرد مهم قرآن است.

مسعوديان راد توجه به مسأله مهارت آموزي و اشتغال نيازمندان را ضروري عنوان و اظهار كرد: گلريزان خودجوش مردمي در شهر قنوات قابل تحسين و تقدير است.

در اين جشن باشكوه، خيران بخش مركزي و شهرستان قنوات استان قم با گلريزان 500 ميليون تومان وجه نقد در رونق توليد منطقه خود و اشتغال همشهريان نيازمندشان مشاركت كردند.
منبع خبر:
موج
   تاریخ: ۲۲:۲۰ - ۰۵/۱۱/۱۴۰۰   بازدید: ۸۳