دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 هزار واحد توليدي تعطيل شده روستايي احيا مي شود
 
دو هزار واحد توليدي و صنعتي تعطيل يا نيمه تعطيل امسال با اولويت مناطق صنعتي روستايي و محروم كشور احيا مي شود.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما مركز خراسان رضوي، معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري با بيان اين مطلب در2 هزار واحد توليدي تعطيل شده روستايي احيا مي شود حاشيه بهره برداري از 2 واحد توليدي مبل و كشباف در مشهد به خبرنگاران گفت: امسال در بخش احياي واحد هاي اقتصادي، طرحي هم با هدف استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش بنيان منظور شده است.
سيداميرحسين مدني افزود: بخشي از شركت هاي تعطيل به خاطر فناوري ضعيف و قديمي، به حالت تعطيل يا نيمه تعطيل درآمده اند كه با يك اقدام سه جانبه، با مشاركت صندوق كارآفريني اميد، صندوق نوآوري و شكوفايي و صندوق پژوهش و فناوري به حوزه صنعت متصل مي شوند تا احيا و بازآفريني شوند.
وي اظهار داشت: همچنين امسال سه هزار ميليارد ريال اعتبار از طريق صندوق كارآفريني براي ورود صنايع خلاق به مناطق روستايي و مناطق محروم در نظر گرفته شده است تا شاهد شكوفايي در بخش توليد روستايي باشيم.
امروز با حضور معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري و مديرعامل صندوق كارآفريني اميد، يك واحد توليد مبلمان در روستاي گرجي با ظرفيت اشتغال مستقيم 15 نفر و يك واحد توليدي كشباف و تريكو در روستاي خلق آباد مشهد با ظرفيت اشتغال پنج نفر به بهره برداري رسيد.
   تاریخ: ۱۸:۵۳ - ۱۰/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۸