دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نهضت سرمايه گذاري گردشگري در استان راه اندازي شود
 
معاون هماهنگي امور زائرين و گردشگري استانداري فارس گفت: نهضت سرمايه گذاري بايد در استان راه بيفتد و لازم است با تعامل بخش خصوصي در حوزه شهري و برون شهري اتفاقات خوبي رقم زده شود.


محمد فرخ زاده در آيين افتتاح مجتمع خدمات رفاهي گل دشت مهر بوانات به پيش بيني ورود قابل توجه مسافران نوروزي و برگزاري كارگروه هاي 13 گانه ستاد هماهنگي تسهيلات نوروزي، اشاره كرد و گفت: با اتخاذ تدابير و تمهيدات ضروري، اهتمام ويژه و تلاش مجدانه، خدمات مطلوبي به ميهمانان نوروزي ارائه شد.

به گفته او، گردشگري سومين صنعت درآمدزا و صنعتي پاك محسوب مي شود لذا در اين راستا براي بهره وري بيشتر از اين صنعت بايد نگاه دانش بنيان به آن داشته باشيم.

معاون استاندار با تاكيد بر جهت دهي اقتصاد استان از بخش كشاورزي به گردشگري به دليل كمبود منابع آبي موجود، گفت: جمعيت 1/6 ميليارد نفري مسلمانان در بيش از 100 كشور جهان و سرعت رشد جابجايي گردشگران مسلمان ايجاب مي كند تا از ظرفيت هاي مناسب گردشگري حلال و اسلامي در جهت رشد گردشگري بهره ببريم.

معاون گردشگري استان ايجاد درآمد پايدار را عامل مهمي در توسعه روستا ها، كاهش مهاجرت و حاشيه نشيني در شهر ها دانست و گفت: روستا هاي ما صرفا ذخيره گاهي به جهت توليدات كشاورزي نيست، به همين روي اگر روستائيان به سمت گردشگري روي آورند به طور يقين با اين روش مي توانند درآمد پايداري را براي خود و روستا به ارمغان آورند.

فرخ زاده ضمن تصريح تمركز بر اتمام طرح هاي گردشگري نيمه تمام، متوقف شده در استان گفت: نهضت سرمايه گذاري بايد در استان راه بيفتد و لازم است با تعامل بخش خصوصي در حوزه شهري و برون شهري اتفاقات خوبي رقم زده شود.

معاون هماهنگي امور زائرين و گردشگري استانداري فارس گفت: با مديريت منسجم و متمركز و با اتكا بر ظرفيت هاي دستگاه هاي اجرايي و منابع موجود مي توانيم تحرك مناسبي به خدمات گردشگري در سطح استان ببخشيم.

آيين افتتاح مجتمع خدمات رفاهي گل دشت مهر بوانات با حضور معاون هماهنگي گردشگري استان، نماينده آباده، خرم بيد و بوانات در مجلس شوراي اسلامي، سرپرست ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، مدير عامل پخش فرآورده هاي نفتي و مدير صندوق كارآفريني اميد و مسئولين شهرستان و عموم مردم برگزار شد.
   تاریخ: ۱۴:۴۶ - ۱۳/۰۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۶۷